EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest organizacją w ramach której szereg specjalistów świadczy usługi z zakresu: audytu, analizy finansowej, ekspertyz księgowych, kadr i płac, doradztwa podatkowego oraz doradztwa biznesowego dla małych i dużych przedsiębiorstw. Naszym celem jest kształtowanie środowiska w którym ludzie i przedsiębiorstwa mogą dynamicznie się rozwijać.
Czy widzisz każdą sytuację jako szansę na naukę, rozwój i kształtowanie swojej przyszłości?
Jesteś pracowita/y i posiadasz doskonałe umiejętności organizacyjne? Chcesz kontynuować swoją karierę w profesjonalnym i wspierającym środowisku? Jeśli tak, możesz idealnie pasować do naszego zespołu na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Administracji.
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
- Udział w prowadzeniu spraw administracyjnych związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy (zakupy, współpraca z dostawcami usług);
- Wsparcie przy tworzeniu i wdrażaniu procedur administracyjnych;
- Organizowanie delegacji służbowych oraz ich weryfikacja i rozliczanie;
- Dbanie o prawidłowy obiegu dokumentacji (ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy oraz ich archiwizacja);
- Udział w kontakcie z administratorem budynku biura w Warszawie i wsparcie przy zarządzaniu powierzchnią biurową;
- Pomoc w zarządzaniu flotą samochodową oraz telefonią komórkową;
- Współpraca z innymi działami organizacji;
- Zarządzanie powierzchnią biurową, dbanie o estetykę biura i tworzenie nowych miejsc pracy w przestrzeni biurowej.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę- zadbaj o swoje zdrowie;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
- Dodatek urlopowy- chcemy, abyś dobrze wypoczywał;
- Program poleceń pracowniczych- zaproś do nas swoich znajomych;
- Świeże owoce w biurze;
- Brak dress code- poczuj się komfortowo;
- Wsparcie w realizacji celów zawodowych – ciekawe szkolenia merytoryczne;
- Dodatkowe aktywności obejmujące społeczną odpowiedzialność biznesu i integrację pracowników.
- Doświadczenia w pracy w Dziale Administracji;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min.B1 (korespondencja e-mail oraz telefoniczna);
- Prawo jazdy kategorii B
- Dobrej znajomość pakietu MS Office (głównie Excel, Word);
- Zaangażowania w powierzone obowiązki;
- Otwartości i umiejętności nawiązywania kontaktów;
- Inicjatywy, kreatywności i przygotowania do pracy wielozadaniowej;
- Samodzielności w działaniu.