Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Prowadzenie sekretariatu Biura Prezesa, w tym m.in.:
- Zapewnienie właściwego i terminowego obiegu korespondencji,
- Przygotowywanie odpowiedzi na pisma,
- Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- Archiwizacja dokumentów,
- Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych, udzielanie podstawowych informacji w zakresie zadań Agencji,
- Obsługa poczty elektronicznej biura,
- Obsługa urządzeń biurowych,
- Prowadzenie terminarza spotkań Prezesa i Zastępców Prezesa.
- Monitorowanie terminów przygotowywania pism przez Departamenty/Biura,
- Organizacja i obsługa spotkań służbowych Prezesa i Zastępców Prezesa,
- Obsługa udziału Prezesa i Zastępców Prezesa w delegacjach krajowych i zagranicznych,
- Udział w opiniowaniu aktów wewnętrznych oraz prowadzenie bazy aktów wewnętrznych (rejestrów zarządzeń, decyzji, pełnomocnictw i upoważnień),
- Udział w prowadzeniu rejestru i koordynacji spraw związanych z udzielaniem informacji sektora publicznego,
- Przygotowywanie dokumentów i materiałów informacyjnych,
- Dbałość o zaopatrzenie biura w materiały biurowe i art. spożywcze oraz o porządek w biurze i gabinetach Prezesa i Zastępców Prezesa,
- Współpraca z innymi komórkami w Agencj.
- Wykształcenie wyższe (min. licencjat),
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej rok doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Sprawna obsługa urządzeń biurowych/aplikacji komputerowych (pakiet MS Office),
- Umiejętność sporządzania pism,
- Umiejętność przygotowywania prezentacji i materiałów informacyjnych,
- Dobra organizacja czasu pracy, punktualność, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz umiejętności,
- pracę w pełnym wymiarze godzin,
- szansę na rozwój i zdobycie cennego doświadczenia.
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.