Ogłoszenie numer: 6747063, z dnia 2022-03-24
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Młodszy Specjalista / Specjalista / Starszy Specjalista / Główny specjalista ds. postępowań administracyjnych w Departamencie Kontroli
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MS/S/SS/GS/DK/01/22
Opis stanowiska
- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu środków, w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez Agencję, w tym postępowania w zakresie udzielenia ulgi;
- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie odpowiedzialności osób trzecich za zobowiązania podatkowe Beneficjentów w kontekście dochodzenia zwrotu środków w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez PARP;
- przygotowywanie wniosków o wpis podmiotów do Rejestru podmiotów wykluczonych prowadzonego przez Ministra Finansów;
- przygotowywanie zawiadomień o podejrzeniu naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
Wymagania
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenia wyższego (ekonomiczne, prawnicze, administracja);
- doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym dla: Młodszego Specjalisty min. 1 rok, dla Specjalisty min. 3 lata, dla Starszego Specjalisty min. 4 lata, dla Głównego Specjalisty min. 5 lat;
- sprawnej obsługi urządzeń biurowych/aplikacji komputerowych (MS Office, w tym: Excel);
- dobrej organizacji czasu pracy, odpowiedzialności, sumienności, komunikatywności.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, wraz z aktami wykonawczymi;
- znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa, a zwłaszcza Działu III;
- znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych oraz realizację projektów współfinansowanych ze środków UE;
- znajomość wytycznych dot. kwalifikowalności wydatków i kontroli oraz zasad nakładania korekt finansowych w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE;
- doświadczenie w prowadzeniu/rozliczaniu/kontroli projektów współfinansowanych ze środków UE;
- doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych.
Oferujemy
- umowę o pracę
- premię regulaminową
- prywatną opiekę medyczną
- grupowe ubezpieczenie na życie
- szkolenia
- atrakcyjną lokalizację
- wydarzenia integracyjne
- programy socjalne
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.