ENEA Centrum Sp. z o.o.
Departament Teleinformatyki informuje, że poszukuje kandydatów/kandydatki na stanowisko:
Wymagania:
-
Średnie techniczne / wyższe niepełne / wyższe
-
Minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe związane ze zdalnym wsparciem użytkowników w ramach zespołu Pierwszej Linii Wsparcia (Service Desk)
-
Biegła obsługa komputera
-
Dobra znajomość systemu Windows
-
Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych
-
Prawo jazdy kat. B
-
Rejestracja wszystkich istotnych szczegółów Incydentów/Awarii i Wniosków o Usługę oraz określanie ich kategorii i priorytetów
-
Organizacja obsługi Zgłoszeń w oparciu o trzy linie wsparcia:
-
rozwiązanie jak największej liczby incydentów i Wniosków o Usługę, przez I linię wsparcia
-
przekazywanie do II linii wsparcia tych Zgłoszeń, które są poza obszarem kompetencji ServiceDesk
-
Zapewnienie użytkownikom dostępu do aktualnej informacji o stanie realizacji prac nad Zgłoszeniami, Przyjmowanie Reklamacji
-
Informowanie o planowanych i nieplanowanych zdarzeniach mających wpływ na większą liczbę użytkowników, takich jak Awarie o poważnym wpływie oraz planowane przerwy (okna serwisowe) w dostępności usług informatycznych
-
Prowadzenie cyklicznych badań satysfakcji użytkowników z poziomu świadczonych usług
-
Wykonanie innych doraźnych czynności, zlecanych przez przełożonego związanych z realizacją zadań Service Desk
-
Zgłaszanie do przełożonych inicjatyw mających na celu poprawę wydajności i efektywności pracy lub zmniejszenie kosztów obsługi Service Desk
-
Utrzymywanie właściwych relacji z Klientami
-
Dbanie o właściwe, koleżeńskie relacje w Spółce
-
Udział w projektach realizowanych przez Spółkę
-
Prowadzenie bieżącej dokumentacji oraz raportowanie realizacji prac
-
Udział w tworzeniu oraz modyfikowaniu procedur oraz instrukcji związanych z niniejszym stanowiskiem pracy
-
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Koordynatora lub Menadżera Service Desk
-
Umiejętność samodzielnego i kreatywnego działania
-
Umiejętność badania funkcjonalności systemów i proponowania nowych rozwiązań
-
Umiejętności interpersonalne
-
Umiejętność współpracy w zespole
-
Dzielenie się wiedzą
-
Szybkie rozwiązywanie konfliktów
-
Umowa o pracę
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
Dużą samodzielność w pracy
-
Możliwość rozwoju osobistego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji.