Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: GDD/200/05/2017
Główne zadania:
• zapewnienie efektywnej windykacji wierzytelności Klientów trudnych z wykorzystaniem kontaktów telefonicznych i innych środków porozumiewania się na odległość oraz identyfikowanie ryzyka wystąpienia opóźnień w spłacie tych należności
• współpraca z komórkami CRW, jednostkami i komórkami organizacyjnymi Centrali Banku w zakresie realizowanych zadań oraz podmiotami i organami zewnętrznymi w zakresie odzyskiwania należności Banku
• telefoniczne odzyskiwanie wierzytelności, w tym: wypracowywanie i realizacja optymalnego sposobu odzyskiwania wierzytelności trudnych, analiza efektywności realizowanego trybu odzyskiwania wierzytelności trudnych pod kątem maksymalizacji odzyskiwanej kwoty, ocena aktualnej i prognozowanej sytuacji ekonomiczno-finansowej lub majątkowej dłużnika, prowadzenie negocjacji z dłużnikami i osobami odpowiedzialnymi za spłatę zobowiązania, identyfikacja kontaktów pozwalających na przeprowadzenie restrukturyzacji, analiza i ocena wniosków o zawarcie ugody, monitorowanie realizacji warunków zawartych porozumień i ugód
• obsługa systemów, rejestrów i aplikacji w zakresie działania komórki
• aktywne propagowanie i wdrażanie zmian procesowych
• realizacja obowiązków sprawozdawczych
• udział w rozpatrywaniu skarg, wniosków i reklamacji dotyczących zarządzanych wierzytelności trudnych
Oczekujemy:
• wykształcenia minimum średniego
• doświadczenia zawodowego w obszarze bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze klienta
• wysokich umiejętności negocjacyjnych
• dobrej znajomości pakietu MS Office, biegła znajomość MS Excel będzie dodatkowym atutem
• komunikatywności
• dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności analitycznego myślenia, odporności emocjonalnej oraz sumienności, staranności i dokładności
• umiejętności pracy zespołowej
• wiedza w zakresie windykacji oraz znajomości technik negocjacyjnych – mile widziana
• dyspozycyjności – praca w systemie zmianowym
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.