Jesteśmy firmą specjalizującą się w produkcji systemów osłonowych do obiektów budowlanych. Od
ponad 25 lat z zaangażowaniem rozwijamy naszą działalność, dzięki temu z rodzinnego biznesu przekształciliśmy się w stabilne przedsiębiorstwo. Codziennie doskonalimy nasze rozwiązania i dzisiaj z dumą gwarantujemy Klientom na całym świecie wysoką jakość produktu oraz zwinne działanie.
Aktualnie poszukujemy zaangażowanych i sumiennych osób na stanowisko:
Młodszy specjalista / specjalista ds. serwisu
Miejsce pracy: Zabrze
Najważniejsze obowiązki:
- Telefoniczny, mailowy kontakt z klientem w zakresie reklamacji (przyjmowanie reklamacji,
- rejestracja zleceń, informowanie o postępie prowadzonych działań);
- Diagnozowanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów i ich jak najszybsze
- rozwiązywanie we współpracy z innymi działami firmy;
- Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z jakością produktów oraz
- wyjaśnianie reklamacji;
- Prowadzenie różnego typu dokumentacji.
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego, niderlandzkiego lub niemieckiego (minimum na poziomie B2 ─ warunek konieczny);
- Zmysł/ zacięcie techniczne;
- Wykształcenie minimum średnie (mile widziane techniczne);
- Czynne prawo jazdy kat. B;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Umiejętność budowania relacji, komunikatywność i elastyczność;
- Umiejętność pracy pod presją, samodzielność.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Benefity: dofinansowanie do karty multisport i prywatnego ubezpieczenia na życie;
- Komfortową, nową przestrzeń biurową z prywatnym parkingiem dla każdego pracownika;
- Życzliwą atmosferę pracy oraz pełen pakiet wdrożeniowo-szkoleniowy;
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
- Pracę w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie o pozycji lidera rynkowego w swojej branży;
- Duże możliwości inicjowania zmian, wprowadzania i realizowania własnych pomysłów i rozwiązań.