Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.
Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.
J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób
Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta Kluczowego
Miejsce pracy: Przeźmierowo
Opis stanowiska
- Kreowanie, wdrażanie i zapewnianie wysokich standardów obsługi
- Pełna opieka nad Klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń od momentu wpłynięcia zamówienia do systemu, aż do opieki posprzedażowej, wyjaśnianie niezgodności, ustalanie terminów, na życzenie klienta informowanie o przebiegu zlecenia oraz przekazywanie wyników badań)
- Rozwój i systematyzowanie współpracy na dedykowanym portfelu klientów (dbanie o dobre relacje z dedykowanymi, stałymi klientami, pielęgnowanie długofalowej współpracy, raportowanie działań)
- Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń, badań (weryfikacja systemowa, stały kontakt z klientem w tym zakresie)
- Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji J.S. Hamilton m.in. Laboratorium, Sekcja Poboru Próbek, Dział Sprawozdań
- Dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami wewnątrz organizacji (aktualizowanie i raportowanie do odpowiednich działów firmy na bieżąco wszelkich zmian związanych z zamówieniami od klientów)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (chemiczne, technologia żywności bądź pokrewne) warunek konieczny ze względu na codzienne wsparcie merytoryczne dla naszych klientów)
- Wysoka orientacja na realizację celów (samodzielne, różnorodne działania mające na celu rozwiązywania bieżących problemów, szukania nowych możliwości doskonalenia i usprawniania swojej pracy w celu dążenia do wypracowania określonych celów oraz najwyższej obsługi klienta)
- Bardzo dobra organizacja pracy (umiejętność priorytezacji pojawiających się różnorodnych zadań w ciągu dnia, radzenia sobie z nagłymi oraz stresującymi sytuacjami, umiejętność finalizowania każdego rozpoczętego procesu)
- Samodzielność i systematyczność (umiejętność finalizowania każdego rozpoczętego procesu, zaangażowanie oraz skupienie w proces wdrożenia, aby wprowadzać w życie uzyskaną wiedzę, umiejętność zbierania informacji)
- Doświadczenie w branży laboratoryjnej - będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Umowę o pracę z wypłatą na czas
- Pracę w godzinach biurowych - weekendy wolne
- Dużą swobodę w działaniu oraz zespół zgranych osób w którym poczujesz się dobrze
- Dofinansowanie do kart Multisport
- Benefity w ramach ZFŚS
- Wewnętrzne szkolenia (szkolenia zarówno merytoryczne, jak również miękkie)
- Służbowy telefon oraz laptop do użytku prywatnego