Aktualnie dla Biura Regionalnego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Realizację pod nadzorem merytorycznym następujących działań:
- badawczych i analitycznych,
- współpraca z wykonawcami odpowiadającymi za realizację badań i analiz,
- współpraca z zewnętrznymi interesariuszami w obszarze GOZ w celu identyfikacji potencjału Polski Zachodniej w obszarze GOZ (bieżące analizy, monitoring aktywności różnych podmiotów, podejmowanie wspólnych przedsięwzięć),
- prowadzenie spotkań i wywiadów z przedsiębiorcami i przedstawicielami instytucji - interesariuszami PARP w obszarze GOZ,
- przygotowywanie wkładów do opracowań merytorycznych oraz sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizowanych działań (techniczna i merytoryczna kontrola wykonania zadań);
- Współpracę z pracownikami PARP w zakresie zadań z obszaru GOZ oraz udzielanie im informacji w zakresie wykonywanych zadań
- Wykonywanie innych zadań w związku z zajmowanym stanowiskiem, w ramach realizacji zadań Agencji, zgodnie z poleceniem przełożonego;
Konieczne:
- doświadczenie zawodowe min. 5 lat w tym zwłaszcza w zakresie prowadzenia biura, dokumentacji, ewidencji, sporządzania raportów, współpracy bezpośredniej i korespondencji z klientem i/lub kooperantem;
- Wykształcenie: co najmniej średnie z zakresu ochrony środowiska i/lub wyższe z zakresu administracji lub ekonomii lub inżynierii produkcji;
- sprawność komunikacyjna w języku polskim;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego);
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel);
- prawo jazdy kat. B.
Wymagania pożądane:
- zainteresowanie tematyką GOZ;
- studia podyplomowe z ewaluacji, badań społecznych lub marketingowych w praktyce.
- doświadczenie w wystąpieniach publicznych;
- doświadczenie w realizacji wywiadów, ankiet, zbieraniu danych;
- doświadczenie w planowaniu wydarzeń, szkoleń, eventów;
- znajomość finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, zasad udzielania pomocy publicznej.
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
- Pracę w wymiarze 0,75 etatu
- Regulaminową premię kwartalną,
- Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej,
- Możliwość skorzystania z karty multisport,
- Dostęp do szkoleń specjalistycznych,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta,
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- Bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.