Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Obsługa sekretariatu departamentu: zapewnienie obiegu korespondencji, obsługa spotkań, czynności archiwizacyjne i pomocnicze
- Obsługa zawartych umów o dofinansowanie: prace pomocnicze związane z monitorowaniem umów, w tym korespondencja z beneficjentami
- Wykształcenie: wyższe licencjackie
- Doświadczenie zawodowe w zakresie prac biurowo-administracyjnych min. 1 rok (młodszy specjalista) lub 2 lata (specjalista)
- Poziom obsługi programów komputerowych: pakiet office
- Inne: obsługa urządzeń biurowych
Atutem będzie :
- Doświadczenie zawodowe: związane z prowadzeniem korespondencji, obsługą projektów finansowanych ze środków UE
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
- Regulaminową premię kwartalną,
- Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej,
- Możliwość skorzystania z karty multisport,
- Dostęp do szkoleń specjalistycznych,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta,
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- Bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.