- przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży,
- wsparcie salonów w ich bieżącym funkcjonowaniu,
- udział w przygotowaniu przecen/akcji promocyjnych,
- udział w tworzeniu procedur na potrzeby funkcjonowania działu,
- współpraca z innymi działami (Przygotowanie Produktu, Handlowy, Ecommerce, Visual Mechandising, IT).
- znajomości pakietu MS Office (Excel - w stopniu średnio zaawansowanym - tabela przestawna, podstawowe funkcje matematyczne i wyszukujące, wykresy),
- zdolności analitycznego myślenia,
- wykształcenia wyższego (kierunki ścisłe),
- systematyczności, dokładności i dobrej organizacji pracy,
- mile widziane doświadczanie w pracy związanej z analizami.
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- stabilność zatrudnienia,
- pracę w ambitnym zespole,
- świadczenia dodatkowe (dofinansowanie do karty sportowej i pakietu medycznego, dodatkowe ubezpieczenie grupowe i atrakcyjny program lojalnościowy).
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Poznaj
VRG S.A.
VRG S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla kobiet i mężczyzn. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami m.in. Vistulą i Wólczanką. Obecne oblicze VRG S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej w Polsce ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego planu rozwoju. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody.