Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki.!
- Odpowiadanie za cały proces rekrutacji – w tym przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
- Tworzenie ofert pracy oraz prowadzenie baz danych
- Kontakt z kandydatami (osoby aplikujące przez ogłoszenia i wewnętrzny system poleceń)
- Zarządzanie screeningami językowymi
- Współpraca z działami operacyjnymi
- Koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi
- Onboarding kandydatów
- Przywitanie pracowników pierwszego dnia pracy (w przypadku szkolenia w biurze)
- Monitorowanie terminów badań lekarskich i wystawianie skierowań
- Proaktywne wyszukiwanie kandydatów – wszelkie nowe pomysły lub usprawnienia są zawsze mile widziane – nie chcemy działać, „bo tak zawsze się coś robiło”
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Znasz biegle język polski i niemiecki (kontakt z kandydatami w obu językach), angielski bardzo mile widziany
- Chcesz pracować z biura w Warszawie bądź w Gdańsku (wymagana praca stacjonarna w okresie próbnym, następnie możliwa praca w trybie hybrydowym)
- Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktu i utrzymywania relacji
- Dokładność jest jedną z twoich cech charakteru
Dołącz do nas a zyskasz:
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna)
- Pracę z nowoczesnego biura w Warszawie bądź Gdańsku
- Świetną atmosferę w zgranym zespole
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.