- tworzenie i wysyłanie wiadomości oraz komunikatów przez portal studencki,
- zarządzanie treściami poszczególnych zakładek w portalu studenckim,
- tworzenie i realizowanie strategii mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku BOS,
- podejmowanie działań mających na celu osiąganie określonych wyników w przeprowadzanych ankietach, studenckich (bezpośrednia obsługa studentów ),
- współtworzenie i promowanie kultury uczelni przyjaznej osobom z niepełnosprawnościami.
- wykształcenie wyższe kierunkowe: dziennikarstwo, marketing, social media, komunikacja, PR,
- doświadczenie w pracy o podobnym charakterze; mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
- znajomość programów komputerowych MS Office,
- mile widziana znajomość narzędzi umożliwiających tworzenie grafik i treści obrazkowych,
- znajomość języków obcych: język angielski min. Średnio-zaawansowany w mowie i piśmie,
- klientocentryczna postawa, komunikatywność, terminowość i odpowiedzialność,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność dobrego organizowania pracy własnej.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
- ciekawą i samodzielną pracę w największym polskim holdingu uczelni niepublicznych,
- możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności,
- szkolenia grupowe i indywidualne,
- dofinansowanie do nauki,
- udział w licznych projektach rozwojowych podnoszących kwalifikacje zawodowe,
- dofinansowanie do benefitów (karty MultiSport, pakiety OK system, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
- dodatkowe dni wolne od pracy,
- wyjazdy integracyjne oraz spotkania świąteczne.
Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie do 21.08.2024r.
swoich aplikacji (CV) za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Uniwersytet WSB Merito
Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku to największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce. Od wielu lat kształcimy w taki sposób, aby pokazać, że możliwe jest łączenie nauki z pracą i życiem prywatnym. Nasza oferta studiów wyższych, podyplomowych i szkoleń stworzona jest zgodnie z ideą work-life balance.
Wspieramy rozwój naszych pracowników, oferując różnorodne szkolenia i pracę przy ambitnych projektach. Razem tworzymy miejsce, w którym studenci zdobywają praktyczną wiedzę, a pracownicy wartościowe doświadczenie.