Firma techniczno- handlowa prowadząca również działalność doradczą, usługową i produkcyjną, działająca od 30 lat na rynku polskim oraz Europy Środkowej i Wschodniej, reprezentująca ponad stu pięćdziesięciu producentów podzespołów do energoelektroniki, elektroniki, automatyki przemysłowej oraz urządzeń i wyposażenia warsztatowego.
- wsparcie Działu HR w codziennych obowiązkach,
- realizacja bieżących projektów „miękkiego” HR np. onboarding,
- ewidencja czasu pracy i nieobecności,
- kontrola ważności badań lekarskich, szkoleń BHP i innych,
- organizacja szkoleń i wystawianie skierowań na badania MP,
- administrowanie systemem benefitów pracowniczych,
- udział w tworzeniu, wdrażaniu i aktualizowaniu wewnętrznych procedur personalnych,
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
- udział w procesie naliczania wynagrodzeń,
- przygotowywanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych,
- organizacja i przebieg procesów rekrutacyjnych.
- student lub absolwent, który niedawno zakończył studia - preferowane kierunki studiów: zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia, prawo, administracja,
- zainteresowanie obszarem kadrowo-płacowym oraz chęć zdobycia doświadczenia w tym obszarze,
- znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i wynagrodzeń,
- znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza MS Excel,
- dobra organizacja pracy własnej i multitasking,
- skrupulatność i dbałość o szczegóły,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- praca stacjonarna w siedzibie firmy w Piasecznie.
-
umowę o praktykę, jeżeli poszukujesz praktyki, np. na studia,,
-
umowę zlecenie z elastycznym czasem pracy, jeżeli jesteś na początku kariery i chcesz zdobyć wiedzę branżową i umiejętności zawodowe,
-
umowę o pracę, jeżeli poszukujesz stałego zatrudnienia i szkolenia w kierunku zawodowym,
-
nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji,
-
dofinansowanie do posiłków,
-
bilety na wydarzenia kulturalne, dostęp do firmowej biblioteki,
-
ogólnofirmowe spotkania integracyjne.