Miejsce pracy: The Park, ul. Krakowiaków 46, Warszawa
Forma współpracy: umowa o pracę na czas określony, 4 miesiące
- Bieżąca współpraca i wsparcie Pracowników oraz kompleksowa obsługa
administracyjna i recepcyjna biura; - Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych;
- Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi, eksploatacji i zaopatrzenia biura;
- Bieżące wsparcie administracyjno-księgowe, kodowanie faktur w systemie SAP;
- Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie biura.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- Znajomość systemu SAP (mile widziane);
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
w międzynarodowym środowisku; - Wysokie umiejętności organizacyjne i komunikacyjne;
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność określania priorytetów;
- Działanie zgodnie z etyką i wartościami firmy;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in.,
- prywatna opieka medyczna LUX MED dla Ciebie i Twojej rodziny,
- karty sportowe FitProfit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych,
- ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny,
- dostęp do platformy MyBenefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach,
- dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki,
- jeżeli jesteś Rodzicem gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”,
- dofinansowanie do okularów,
- programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie,
- atrakcyjny system nagród: nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku,
- pomoc w trudnej sytuacji w postaci zapomogi finansowej,
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika – BHP to nasz priorytet.
- Zapewniamy bezpieczeństwo
- Koncentrujemy się na Klientach
- Pracujemy jako jeden zespół
- Działamy Uczciwie
- Wspieramy innowacje
- Budujemy różnorodność
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania