Najnowsze oferty pracy

  • Administrator w dziale HR

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Koordynowanie adaptacji nowych pracowników; Udział w projektach employer brandingowych przez media społecznościowe; Organizacja i koordynacja szkoleń oraz innych eventów firmowych; Zarządzanie dokumentacją kadrową i...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Specjalista ds. HR i Administracji

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Administrator w Dziale HR Warszawa
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji i Rozliczeń

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji i Rozliczeń

DGP Clean Partner Sp. Z o.o.
Warszawa, ul. Żytnia
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
481 dni temu
DGP CLEAN PARTNER

poszukuje kandydata/kę na stanowisko:
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji i Rozliczeń
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Żytnia
Nr ref.: DGP/02/07/2023
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z przyjmowaniem, przebiegiem pracy i zwolnieniem pracownika zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,
  • wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym,
  • przygotowania danych dla naliczenia wynagrodzeń pracowników,
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
  • doświadczenie w prowadzeniu spraw z zakresu legalizacji zatrudnienia i pobytu cudzoziemców.
Oczekiwania:
  • wykształcenie średnie,
  • co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • dobrej organizacji pracy,
  • zorientowanie na cel, odporności na stres, sprawnej komunikacji, umiejętności perswazji,
  • bardzo dobra obsługa komputera ( pakiet MS Office. Internet, poczta elektroniczna) dodatkowym atutem będzie znajomość systemu TETA oraz Ad Info,
  • mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Zainteresowanym Kandydatom oferujemy:
  • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7 – 15,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i programu Multisport.
Klikając w przycisk Aplikuj wyrażasz zgodę, aby DGP Clean Partner Sp. z o.o. ul. Żytnia 15/23, 01 - 014 Warszawa przetwarzał Twoje dane osobowe, podane w złożonych przez Ciebie dokumentach, niezbędnych przy realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji , selekcji i archiwizacji w zbiorach danych osobowych kandydatów do pracy. Administratorem Twoich danych jest www.grupadgp.pl/klauzula-informacyjny-dgp-clean/
 

Poznaj

DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.

Przez 30 lat swojej działalności Grupa Kapitałowa DGP wypracowała wartości jakimi się kieruje w procesach biznesowych. Do najważniejszych z nich należą

  • jakość
  • odpowiedzialność
  • wiarygodność
  • partnerstwo

Jesteśmy jedną z największych w Polsce grup firm świadczących usługi outsourcingu dla biznesu. Specjalizujemy się w branży ochrony, sprzątania i żywienia. Nasze usługi dedykujemy dla przedsiębiorstw, instytucji, placówek administracji państwowej i wojska. Swoją działalnością obejmujemy obszar całego kraju poprzez sieć oddziałów i placówek terenowych. Jesteśmy z Państwem już 30 lat. To dzięki partnerskiej współpracy zdobyliśmy doświadczenie i kompetencję, którym dzisiaj dzielimy się z naszymi Klientami. W swojej działalności kierujemy się zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu. Jako doświadczony dostawca usług outsourcingowych zapewniamy swoim Klientom korzyści w sferze ekonomicznej i społecznej. Celem nadrzędnym jest skuteczność realizacji celów naszych Klientów. Jednak beneficjentami naszej strategii działania nie są wyłącznie Klienci. Zatrudniając ponad 6 000 pracowników bycie odpowiedzialnym i wiarygodnym pracodawcą jest dla nas priorytetem. Nasze działania prowadzimy w sposób etyczny i transparentny. Jesteśmy zwolennikami stałego dialogu z naszymi partnerami: Klientami, Dostawcami i Pracownikami. Misją Grupy Kapitałowej DGP jest dostarczanie najwyższej jakości usług w atmosferze wzajemnego szacunku i zaufania. 

Podobne oferty

  • Administrator w dziale HR

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Koordynowanie adaptacji nowych pracowników; Udział w projektach employer brandingowych przez media społecznościowe; Organizacja i koordynacja szkoleń oraz innych eventów firmowych; Zarządzanie dokumentacją kadrową i...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Specjalista ds. HR i Administracji

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...