![](/img/firma/templates/587998/8521/top.jpg)
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy swiadczącej usługi konsultingowe dla klientów korporacyjnych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Utrzymywanie kontaktu mailowego i telefonicznego z klientami z Niemiec lub z Francji
- Aministrowanie danymi kadrowo-płacowych firm
- Nadzór nad poprawnoscią dokumentów administracyjnych- np. list plac pracownikow, faktur etc.
- Przygotowywanie dziennych/ tygodniowych / miesięcznych raportów
- Aktywne wyszukiwanie i wdrażanie możliwych usprawnień procesów
- Dobrej znajomość języka obcego: j. Francuskiego lub j. Niemieckiego
- Dobrej/ komunikatywnej znajomości j. angielskiego min. B1
- Dyspozycyjności do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- Chęci nauki, optymizmu i nastawienia na cel
- Atrakcyjne warunki finansowe
- Możliwość pracy w profesjonalnym środowisku i uczenia się od najlepszych
- Pracę w nowowczesnej i rozpoznawalnej na rynku firmie, w doskonałej atmosferze
- Biuro zlokalizowane w sercu miasta
- Szeroką gamę benefitów pozapłacowych w postaci zniżek i dodatków
- Pracę od poniedzialku do piatku
- Lokalizacje biur: Wrocław, Katowice, Kraków