OCHNIK S.A. jest liderem w branży odzieży i galanterii skórzanej.
Twórcami sukcesu marki OCHNIK są nasi Pracownicy. Dołącz do naszego zespołu!
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
- obsługa Biura Obsługi Klienta – głównie mailowa,
- koordynowanie bieżącej pracy salonów,
- tworzenie i uaktualnianie: zarządzeń, książek(materiałów dydaktycznych), procedur, instrukcji postępowania,
- Help Desk dla salonów firmowych OCHNIK,
- współpraca z firmami zewnętrznymi,
- wyliczanie premii dla osób pracujących w salonach OCHNIK,
- przygotowywanie raportów i zestawień.
- łatwość i sprawność pisania tekstów,
- dobra znajomość programów komputerowych (MS Office),
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B,
- uczciwość i bezkonfliktowość,
- umiejętność pracy w zespole,
- chęć do podejmowania nowych wyzwań.
- umowę o pracę na cały etat,
- stabilne godziny pracy,
- motywacyjny system wynagrodzeń,
- miejsce pracy w siedzibie firmy w Garwolinie,
- dodatkowe benefity związane z ZFŚS,
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Poznaj
OCHNIK S.A.
Jesteśmy polską firmą produkującą najwyższej jakości odzież i galanterię skórzaną oraz dodatki. Naszym celem jest dostarczanie produktów z najwyższej jakości surowca. Chcemy, aby nasza firma była zyskowna, tworzyła wizerunek marki modnej, rozpoznawalnej i pożądanej. Produkty OCHNIK są modne, wyjątkowe, wykorzystujące najnowsze trendy i rozwiązania, sprzedawane profesjonalnie w przyjaznej atmosferze z myślą o ludziach ceniących jakość i styl. Naszą największą wartością jest uczciwość, dbałość o ludzi i społeczna odpowiedzialność. W miarę naszych możliwości chcemy pomagać tym, którzy tej pomocy potrzebują.