Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Kraków
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Devire (agencja pracy tymczasowej, numer certyfikatu 3260) to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry. Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Polsce, Niemczech oraz Czechach.
Twoja przyszła Firma:
Naszym Klientem jest jedna z największych firm na świecie zajmujących się przechowywaniem danych i przyśpieszeniem pracy w Internecie. Lider sektora IT, obsługujący blisko 30% całego ruchu w Internecie.
Poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Zarządzania Kosztami, który będzie odpowiedzialny za przegląd i audyt faktur od dostawców, zapewnienie prawidłowego przetwarzania płatności, jak również zatwierdzanie, śledzenie i terminowe rozwiązywanie rozbieżności, problemów i sporów dotyczących faktur. Dodatkowo do zadań szukanej osoby będzie należało sporządzanie analiz i raportów oraz współpraca z innymi działami firmy.
Nasz Klient zapewnia:
- Biuro w dogodnej lokalizacji w Krakowie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku (8/10-16/18)
- Benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karta sportowa)
- Możliwość rozwoju i awansu
- Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Pierwsze doświadczenie w obszarze księgowości (przetwarzanie faktur, prowadzenie ksiag rachunkowych)
- Zaawansowaną znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Znajomość obszaru logistycznego, łańcucha dostaw, zaopatrzeń - mile widziane
- Bardzo dobrą znajomość MS Office (w szczególności MS Excel)
- Skrupulatność, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia