specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Opis stanowiska: Opracowywanie zamówień i sprzedaż części zamiennych Bieżąca obsługa Klienta Przyjmowanie zamówień Rozliczanie mechaników z pobranych części i materiałów Aktywny kontakt z klientem Obsługa magazynu Przygotowywanie części i materiały eksploatacyjne dla Mechaników...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Sporządzanie wniosków o wrażenie zgody Zarządu PKP S.A. na przeprowadzenie robót w ramach Planów Remontów Bieżących oraz Inwestycyjnych, Przygotowanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych, zawieranie umów na usługi w ramach...
Główne obowiązki: realizowanie zadań z obszaru inwestycji budowlanych i remontów w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych oraz wykonywanie czynności związanych z eksploatacją tego obszaru, zawieranie i monitorowanie umów na dostawę mediów (gaz, c.w.u., z.w., c.o.) do budynków i...
Główne zadania na stanowisku: składanie zapytań ofertowych u kontrahentów polskich i zagranicznych; przygotowywanie i przesyłanie projektów cenowych do działu handlowego; kalkulacja cen wózków widłowych i części do wózków; monitorowanie przebiegu zamówień i dostaw; organizacja...
Zadania: Obsługa klientów oraz zarządzanie ich zamówieniami, Wpis danych do systemu oraz aktualizacja klientów o progresie zamówień, Przygotowywanie propozycji handlowych we współpracy z działem sprzedaży, Zarządzanie zapasami magazynowymi, Aktywna współpraca w zespole, Udzielanie...
Zadania: kompleksowe opracowywanie ofert przetargowych składanych przez Spółkę, analiza dokumentacji przetargowej, wyjaśnianie niezgodności w postępowaniach, sporządzanie pism wymaganych w postępowaniach przetargowych, udział w przygotowaniu środków ochrony prawnej do Krajowej Izby...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
Zadania: współpraca z firmami z sektora utility, umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem, dbanie o realizację zadań sprzedażowych, rozwój współpracy handlowej z klientami, negocjacje i przygotowywanie oferty dla klienta w oparciu o jego wymagania biznesowe, ścisła...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
Młodszy Specjalista ds. Zamówień (język niemiecki lub francuski)
Młodszy Specjalista ds. Zamówień (język niemiecki lub francuski)
G-Force Sp. z o.o
Kraków
praca stacjonarna
2891 dni temu
G-Force Recruitment jest firmą świadczącą usługi rekrutacyjne dla największych firm działających w Europie i na świecie. Realizujemy procesy rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne i managerskie na terenie Polski oraz zagranicą. Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: BPO/SSC, IT/Telco, Engineering oraz FMCG.
Aktualnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z obszaru BPO poszukujemy Kandydatów na stanowiska:
Młodszy Specjalista ds. Zamówień (język niemiecki lub francuski)
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
Codzienny kontakt z zagranicznym Klientem
Zarządzanie zamówieniami
Tworzenie zamówień w programie SAP
Nadzór nad terminowością realizacji zamówień
Rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawą
Oczekiwania wobec Kandydatów:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub francuskiego (od poziomu B2)
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Opis stanowiska: Opracowywanie zamówień i sprzedaż części zamiennych Bieżąca obsługa Klienta Przyjmowanie zamówień Rozliczanie mechaników z pobranych części i materiałów Aktywny kontakt z klientem Obsługa magazynu Przygotowywanie części i materiały eksploatacyjne dla Mechaników...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Sporządzanie wniosków o wrażenie zgody Zarządu PKP S.A. na przeprowadzenie robót w ramach Planów Remontów Bieżących oraz Inwestycyjnych, Przygotowanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych, zawieranie umów na usługi w ramach...
Główne obowiązki: realizowanie zadań z obszaru inwestycji budowlanych i remontów w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych oraz wykonywanie czynności związanych z eksploatacją tego obszaru, zawieranie i monitorowanie umów na dostawę mediów (gaz, c.w.u., z.w., c.o.) do budynków i...
Główne zadania na stanowisku: składanie zapytań ofertowych u kontrahentów polskich i zagranicznych; przygotowywanie i przesyłanie projektów cenowych do działu handlowego; kalkulacja cen wózków widłowych i części do wózków; monitorowanie przebiegu zamówień i dostaw; organizacja...
Zadania: Obsługa klientów oraz zarządzanie ich zamówieniami, Wpis danych do systemu oraz aktualizacja klientów o progresie zamówień, Przygotowywanie propozycji handlowych we współpracy z działem sprzedaży, Zarządzanie zapasami magazynowymi, Aktywna współpraca w zespole, Udzielanie...
Zadania: kompleksowe opracowywanie ofert przetargowych składanych przez Spółkę, analiza dokumentacji przetargowej, wyjaśnianie niezgodności w postępowaniach, sporządzanie pism wymaganych w postępowaniach przetargowych, udział w przygotowaniu środków ochrony prawnej do Krajowej Izby...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
Zadania: współpraca z firmami z sektora utility, umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem, dbanie o realizację zadań sprzedażowych, rozwój współpracy handlowej z klientami, negocjacje i przygotowywanie oferty dla klienta w oparciu o jego wymagania biznesowe, ścisła...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...