Działalność BZK Group kompetentnie łączy efekty pracy polskich rolników z potrzebami podmiotów branży paliw odnawialnych, przemysłu zbożowego i mleczarskiego.
Spółkę powołano do funkcjonowania jako wynik poszukiwania rozwiązań na rzecz optymalizacji działań handlowych i operacyjnych w wybranych spółkach produkcyjnych, wśród których znajdują się Bakoma Sp. z o.o, Komagra Sp. z o.o., Polske Młyny S.A., Bioagra S.A. i Bioagra-Oil S.A. W imieniu i na rzecz tych spółek BZK Group przejęła skup części surowców do produkcji oraz sprzedaż wybranych produktów powstałych z ich przetworzenia.
W długookresowej strategii działania BZK Group stawia przede wszystkim na bezpośrednią współpracę z polskimi producentami rolnymi, upatrując w nich pewne i rzetelne źródło zaopatrzenia w poszukiwane surowce rolne.
Realizując własne cele biznesowe spółka BZK Group chce wzmacniać potencjał polskiego rolnictwa poprzez tworzenie profesjonalnej oferty zakupowo – sprzedażowej kierowanej do polskich gospodarstw rolnych oraz innych podmiotów działających na rynkach będących obszarem działalności spółki.
Podstawą działania w ramach aktywności handlowych BZK Group jest organizacja kontraktacji, działań skupowych i handlu w imieniu i na rzecz spółek: Komagra Sp. z o.o., Polskie Młyny S.A., Bioagra S.A. i Bioagra-Oil S.A.
Stale zwiększający się potencjał przetwórczy spółek, na rzecz których działa BZK Group tworzy potrzebę systematycznego poszukiwania nowych kontrahentów, dostawców usług i podmiotów magazynowych na terenie całego kraju. BZK Group zaprasza do współpracy wszystkich producentów zbóż, rzepaku i kukurydzy oraz podmioty działające na rynku produktów powstałych z przetworzenia tych surowców, które cenią sobie możliwość kompleksowej współpracy, fachowość i kompetencję obsługi oraz rzetelność i terminowość rozliczeń finansowych.
Opis stanowiska:
- Analizowanie danych w poszczególnych kategoriach zakupowych.
- Zestawianie i porównywanie ofert z zapytań ofertowych i postępowań zakupowych.
- Przygotowanie raportów (w różnych wariantach) dotyczących zakupów.
- Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów powstałych w Dziale Zakupów Centralnych.
- Przygotowywanie projektów pism i notatek ze spotkań.
- Dystrybucja dokumentów dotyczących zakupów pomiędzy Spółkami w Grupie.
- Wsparcie administracyjne i operacyjne procesu zakupowego.
- Organizacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych prowadzonych przez Dział Zakupów Centralnych.
- Zadania administracyjne zlecane przez Dyrektora Działu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Praktyczna znajomość aplikacji MS Office w zakresie programów Word, Excel i Power Point.
- Dobre umiejętności analityczne.
- Umiejętność pracy zarówno indywidualnej jak i zespołowej.
- Dokładność, rzetelność w wykonywaniu zadań.
- Komunikatywność.
Mile widziane:
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość obsługi platformy zakupowej.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (1 rok) z możliwością zatrudnienia
- w firmie.
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej.
- Możliwość do przystąpienia ubezpieczenia grupowego.
- Ciekawe wyzwania i możliwości rozwoju zawodowego i osobistego.
- Otwartą i przyjazną atmosferę w pracy.