Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Dla naszego Klienta, jednej z największych firm z branży elektronicznej na świecie, poszukujemy doświadczonego specjalisty na stanowisko:
- Zakup wyposażenia dla pracowników ( sprzęt IT, sprzęt techniczny)
- Realizacja zlecenia od zgłoszenia zapotrzebowania do dostarczenia produktu lub usługi finalnemu użytkownikowi
- Przeprowadzanie pełnego procesu zakupowego
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Poszukiwanie i wybór dostawców
- Przygotowywanie wniosków zakupowych
- Weryfikacja i rozliczanie faktur zakupowych w systemach firmowych
- Optymalizacja kosztów zakupowych
- Przygotowanie raportów, dokumentacji, zestawień
- Wsparcie członków zespołu w zadaniach operacyjnych
- Minimum 2 lata pracy w dziale zakupów lub sprzedaży
- Przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy na systemach informatycznych
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Praktyczna znajomość podstawowego pakietu Microsoft
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Kreatywność, inicjatywa, proaktywność
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umowę na czas określony
- Prywatną opiekę medyczną
- Karty Multisport i Benefit
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę lunchową
- Dofinansowanie nauki języka angielskiego