Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Zakup surowca drzewnego na rynku polskim i zagranicznym; Przygotowanie ofert zakupu; Prowadzenie negocjacji handlowych ze stałymi kontrahentami; Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z dostawcami; Realizacja ustalonych...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
3 dni
Co Cię czeka! Zarządzanie wsparciem krajowych i ogólnoeuropejskich projektów zakupowych (przetargi, optymalizacja kosztów, zrównoważony rozwój, ulepszenia procesów itp.), aktywna praca w naszym globalnym zespole ds. zakupów. Budowanie skutecznych relacji z interesariuszami oraz zapewnienie...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Twój zakres obowiązków przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych, ścisła współpraca z dostawcami, analiza otrzymanych ofert, przygotowywanie zestawień do dalszych negocjacji, negocjowanie warunków współpracy, cen, zapisów umów z Podwykonawcami i Dostawcami, przygotowywanie...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...
LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.
Młodszy specjalista ds. zakupów
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z kapitałem zachodnim, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. zakupów Miejsce pracy: Szczecin (Prawobrzeże)
Zakres obowiązków:
budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami
prowadzenie negocjacji oraz analiza warunków handlowych i porównywanie ofert
prowadzenie procesu wyboru dostawcy
Wymagania:
doświadczenie w pracy w Dziale Zakupów
wykształcenie minimum średnie
j. angielski – pozwalający na komunikację
bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
Klient oferuje:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na samodzielnym stanowisku
narzędzia potrzebne do wykonywania pracy
pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm w regionie
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Zakup surowca drzewnego na rynku polskim i zagranicznym; Przygotowanie ofert zakupu; Prowadzenie negocjacji handlowych ze stałymi kontrahentami; Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z dostawcami; Realizacja ustalonych...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
3 dni
Co Cię czeka! Zarządzanie wsparciem krajowych i ogólnoeuropejskich projektów zakupowych (przetargi, optymalizacja kosztów, zrównoważony rozwój, ulepszenia procesów itp.), aktywna praca w naszym globalnym zespole ds. zakupów. Budowanie skutecznych relacji z interesariuszami oraz zapewnienie...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Twój zakres obowiązków przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych, ścisła współpraca z dostawcami, analiza otrzymanych ofert, przygotowywanie zestawień do dalszych negocjacji, negocjowanie warunków współpracy, cen, zapisów umów z Podwykonawcami i Dostawcami, przygotowywanie...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...