Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy domiędzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwapersonalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamyod 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach naterenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta, światowego lidera z branży produkcyjnej, w związku z dynamicznym rozwojem nowego globalnego centrum usług wspólnych we Wrocławiu, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Realizacja procesu zakupów materiałów i usług zgodnie z potrzebami firmy
- Obsługa transakcji zakupowych w systemie ERP
- Dbałość o prawidłowy i terminowy przebieg procesu zakupowego
- Nadzór nad poprawnością procesów z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi
- Rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami zgłaszanymi przez klientów oraz dostawców
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych z dostawcami i klientami
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z ekonomią, logistyką lub zarządzaniem produkcją)
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze operacji zakupowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość języka niemieckiego lub francuskiego
- Znajomość systemu SAP lub innych systemów ERP będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel, Outlook, Power Point)
- Szeroko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Zdolność analitycznego myślenia, diagnozowania i rozwiązywania problemów
- Doskonałe umiejętności organizacji czasu pracy
- Zorientowanie na szczegóły, dokładność, skrupulatność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dopasowanie do pracy według najwyższych standardów firmy
OFERUJEMY:
- Udział w nowym projekcie o międzynarodowym zasięgu
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Rozwój w firmie o najwyższych korporacyjnych standardach
- Międzynarodowe i wielokulturowe środowisko pracy
- System profesjonalnych szkoleń i możliwość rozwoju swoich kompetencji
- Atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet premii i dodatkowych benefitów
Oferta dotyczy pracy stałej.
Poznaj
Adecco Poland Sp. z o.o
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364
Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.
Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.
Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.
Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.
Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!