Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych, m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii i ginekologii, dla którego priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwija działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków. Obecnie firma zatrudnia blisko 1700 osób zarówno w kraju, jak również w swoich filiach w Hiszpanii, Czechach, Słowacji, Rosji, Ukrainie i Kazachstanie.
Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość, Doskonałość Operacyjna oraz Elastyczność i Szybkość Działania to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Jesteśmy również firmą wyróżnioną godłem Solidnego Pracodawcy branży farmaceutycznej.
W związku z rozwojem biznesu oraz konsolidacją procesów w ramach grupy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
(eventy i konferencje)
- Współpraca z podwykonawcami, agencjami, organizatorami eventów;
- Przygotowywanie bieżącej dokumentacji, harmonogramów, raportów;
- Zarządzanie umowami z dostawcami;
- Negocjacje cenowe z dostawcami;
- Spotkania z dostawcami renegocjacje cen;
- Udział w konferencjach branżowych.
- Wykształcenia wyższego, preferowane: turystyka;
- Wymagane doświadczenie w branży turystycznej, organizacji konferencji, eventów;
- Umiejętności negocjacyjnych;
- Samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym;
- Prawa jazdy kat. B.
- Umowę na zastępstwo;
- Pracę pełną pasjonujących wyzwań;
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
- Atrakcyjny system motywacyjny;
- Miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.