Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników (I linia)
- miejsce pracy:
Gdynia
- rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
5.00 – 13.00, 15.00 – 23.00
Twój zakres obowiązków
- kontakt z pracownikami firmy w zakresie przyjmowania, weryfikacji oraz obsługi zgłoszeń użytkowników
- diagnoza oraz rozwiązywanie problemów w ramach pierwszej linii wsparcia (pomoc użytkownikom w obsłudze urządzeń oraz aplikacji wykorzystywanych w organizacji)
- konfiguracja urządzeń w oparciu o precyzyjne instrukcje
- monitorowanie stanu urządzeń działających głównie w obszarze produkcyjnym, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych
- współpraca z innymi pracownikami działu oraz firmami zewnętrznymi dostarczającymi wsparcie IT
- dokumentowanie podejmowanych działań, prowadzenie ewidencji oprogramowania i urządzeń
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w dziale (opisywanie faktur, przygotowywanie zestawień oraz protokołów)
Nasze wymagania
- gotowość do pracy zmianowej w godzinach 5:00 – 13:00, 15:00 – 23:00
- wykształcenie średnie kierunkowe lub jesteś w trakcie studiów zaocznych
- znajomość Microsoft Windows 10 i pakietu Office 365
- skrupulatność i dokładność w wykonywaniu zadań
- zainteresowanie zagadnieniami związanymi z obszarem IT
- komunikatywność oraz umiejętność współpracy
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracy w dziale IT
- posiadanie prawa jazdy kat. B
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
- miejsce pracy:
Gdynia
- rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
5.00 – 13.00, 15.00 – 23.00
jakie będa Twoje zadania?
- kontakt z pracownikami firmy w zakresie przyjmowania, weryfikacji oraz obsługi zgłoszeń użytkowników
- diagnoza oraz rozwiązywanie problemów w ramach pierwszej linii wsparcia (pomoc użytkownikom w obsłudze urządzeń oraz aplikacji wykorzystywanych w organizacji)
- konfiguracja urządzeń w oparciu o precyzyjne instrukcje
- monitorowanie stanu urządzeń działających głównie w obszarze produkcyjnym, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych
- współpraca z innymi pracownikami działu oraz firmami zewnętrznymi dostarczającymi wsparcie IT
- dokumentowanie podejmowanych działań, prowadzenie ewidencji oprogramowania i urządzeń
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w dziale (opisywanie faktur, przygotowywanie zestawień oraz protokołów)
To oferujemy:
- gotowość do pracy zmianowej w godzinach 5:00 – 13:00, 15:00 – 23:00
- wykształcenie średnie kierunkowe lub jesteś w trakcie studiów zaocznych
- znajomość Microsoft Windows 10 i pakietu Office 365
- skrupulatność i dokładność w wykonywaniu zadań
- zainteresowanie zagadnieniami związanymi z obszarem IT
- komunikatywność oraz umiejętność współpracy
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracy w dziale IT
- posiadanie prawa jazdy kat. B
Co oferujemy?
- lider w branży zabawek
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- darmowa kawa
- kreatywne środowisko
- spójności zadań z zainteresowaniami
- niezbędne narzędzia
- inicjatywy sportowe