Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    1 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wsparcie Departamentu w zakresie IT - obsługa i utrzymanie systemów oraz...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   mazowieckie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Polkomtel Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2934 dni temu
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: W/ISSD
Twoje zadania
  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych związanych z działaniem sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz systemów przekazywania danych i głosu
  • Weryfikacja zgłoszeń zarejestrowanych w systemie obsługi zgłoszeń
  • Rozpoznanie problemu, dokonanie wstępnej diagnozy i podjęcie działań naprawczych.
  • Realizacja instalacji aplikacji, systemów operacyjnych, konfiguracja sprzętu komputerowego, mobilnego
  • Pomoc techniczna pracownikom w użytkowaniu systemów komputerowych i multimedialnych
  • Nadzorowanie zgłoszeń przekazanych do grup wsparcia
  • Dbanie o terminową realizację zleceń
  • Dbanie o aktualność danych w systemach ewidencji zasobów IT
Nasze oczekiwania
  • Wykształcenie min. średnie lub studenci kierunków informatycznych
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office)
  • Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów technicznych
  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista, odporność na stres
  • Mile widziane doświadczenie w kontaktach z Klientami (umiejętność prowadzenia profesjonalnej rozmowy telefonicznej z Klientem)
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Dodatkowym atutem kandydata będzie min. roczne doświadczenie w pracy w Service Desk
Administratorem danych osobowych jest POLKOMTEL sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-673), ul. Konstruktorska 4. Dane zawarte w dokumentach aplikacyjnych przetwarzane będą dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji, a także - w przypadku wyrażenia zgody - dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    1 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wsparcie Departamentu w zakresie IT - obsługa i utrzymanie systemów oraz...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   mazowieckie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.