Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
Klient portalu Praca.pl
Lublin
praca zdalna / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
11 godz.
Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert, Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów, Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert, Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne klientów, w tym obsługę zapytań dotyczących sieci stacjonarnej i mobilnej, konfigurację routerów oraz rozwiązywanie problemów technicznych. Do obowiązków będzie należała także obsługa połączeń...
Jesteśmy nowoczesną agencją doradztwa personalnego oraz dostawcą rozwiązań informatycznych dla branży Human Resources. Naszą misją jest wszechstronne wspieranie Klientów w budowaniu kadry przedsiębiorstwa.
Nasz Klient, zajmujący się sprzedażą i wdrożeniami oprogramowania Microsoft, poszukuje kandydata / kandydatki na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Wsparcia Technicznego. Osoba na tym stanowisku będzie wspierać Klientów i obsługujący ich zespół wdrożeniowy w doborze odpowiedniego rozwiązania i dostosowania do istniejącej u w firmie infrastruktury.
Młodszy specjalista ds. wsparcia technicznego
Wrocław nr ref. MŁT/WW/01/2016
Zadania:
Praca w zespole projektowym i realizacja projektów wdrożeniowych rozwiązań IT (głównie produkty Microsoft) do klientów biznesowych
Dobór rozwiązań odpowiednich do potrzeb klienta oraz istniejącej infrastruktury IT
Udział w tworzeniu oferty dotyczącej wdrożenia i przygotowaniu dokumentacji
Prowadzenie szkoleń produktowych
Współpraca z dostawcami i integratorami
Oczekujemy:
Doświadczenie w firmie oferującej rozwiązania IT lub w dziale IT w dużej firmie
Doświadczenie na stanowisku helpdesk, specjalista ds. wsparcia technicznego, specjalista IT, informatyk lub podobnym
Bardzo dobra znajomość oprogramowania i systemów Microsoft
Znajomość produktów infrastrukturalnych Microsoft , VM, Cisco, HP, IBM
Znajomość rozwiązań sprzętowych IT (Datacenter, SaaS, Storage)
Znajomość i certyfikacja z obszaru IT i technologii Microsoft będą atutem
Mile widziane wykształcenie wyższe informatyczne
Prawo jazdy kat. B
Komunikatywność, samodzielność
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie
Możliwość rozwoju zawodowego u integratora IT
Możliwość awansu
Atrakcyjne wynagrodzenie powiązanie z wynikami pracy
Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
Klient portalu Praca.pl
Lublin
praca zdalna / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
11 godz.
Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert, Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów, Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert, Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne klientów, w tym obsługę zapytań dotyczących sieci stacjonarnej i mobilnej, konfigurację routerów oraz rozwiązywanie problemów technicznych. Do obowiązków będzie należała także obsługa połączeń...