Human Resources Poland (Hr.pl) to założone w 2000 roku doradztwo personalne, z wieloma sukcesami na koncie zajmujące się kompleksową rekrutacją i selekcją dla firm polskich i zagranicznych.
Podczas naszej działalności udało nam się zdobyć uznanie naszych klientów dzięki dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań personalnych na wszystkich szczeblach organizacji. Długoletnia współpraca z naszymi klientami pozwoliła nam doskonale poznać wymagania oraz oczekiwania naszych partnerów. Nasi klienci, dzięki rozwiązaniom proponowanym przez agencję pracy HR.PL optymalizują proces doboru kadry pracowniczej tym samym zapewniając sobie długofalowy sukces.
Human Resources Poland pomaga we wszystkich aspektach procesu rekrutacji i selekcji od przygotowania dokładnego opisu stanowiska poprzez pomoc w opracowaniu strategii dotarcia do właściwych kandydatów, przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, sprawdzenie referencji aż po podpisanie umowy.
Na naszej stronie odnajdą Państwo oferty pracy w kraju i za granicą jak i również użyteczne informacje dotyczące rynku pracy.
- Odbieranie połączeń przychodzących;
- Obsługa i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Klientów;
- Samodzielne diagnozowanie usterek sieciowych;
- Współpraca z zespołem Administratorów (drugi poziom HelpDesku);
- Monitorowanie sieci LAN, WLAN;
- Obsługa switchy L3, ubnt, mikrotik, CPE;
- Obsługa hostingu;
- Odpisywanie na zgłoszenia e-mail oraz internetowego Biura Obsługi Klienta;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- Podstawowa wiedzy z zakresu: budowy sieci LAN, zagadnień sieciowych (LAN/WAN),
- Wysoka umiejętność posługiwania się komputerem w środowisku Windows,
- Znajomość systemu Mikrotik RouterOS, Ubiquiti AirOS,
- Znajomość j. angielskiego na poziomie czytania i rozumienia dokumentacji technicznej,
- Komunikatywność, kreatywność w rozmowie z Klientem, odporność na stres i pracy pod presją czasu,
- Mile widziane doświadczenie na podobnym lub takim samym stanowisku (serwisant sieci ethernet i wifi lub sieci kablowych),
- Mile widziana umiejętność obsługi programu Comarch Optima
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- Pracę od poniedziałku do piątku na dwie zmiany 8-16 i 12-20 + jedna lub dwie soboty w miesiącu 8- 16,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Pracę w ambitnym zespole.