Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Specjalista ds. Wsparcia IT i Systemów ERP

    HUB.TECH spółka akcyjna   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie informatyczne użytkowników - zdalnie, telefonicznie oraz przy użyciu sprzętu i oprogramowania biurowego oraz systemów ERP (Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS). Zarządzanie incydentami za pomocą systemu ticketowego (Jira). Współpraca z dostawcami sprzętu i...
  • Technik Informatyk do Działu Informatyki

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Pracownik I-wszej linii wsparcia Szczecin
Młodszy Specjalista ds. wsparcia technicznego w zakresie usług chmurowych

Młodszy Specjalista ds. wsparcia technicznego w zakresie usług chmurowych

Asseco Data Systems S.A.
Szczecin
praca stacjonarna
1517 dni temu
 
Młodszy Specjalista ds. wsparcia technicznego w zakresie usług chmurowych
Miasto: Szczecin
 

Interesujesz się rozwiązaniami w zakresie usług chmurowych? W naszym zespole mamy najlepszych specjalistów w tym zakresie i najlepsze produkty.

Jeśli:
  • jesteś codziennie online i nie wyobrażasz sobie życia bez Internetu,
  • lubisz dzielić się informacjami ze znajomymi wrzucając dane do chmury,
  • potrafisz przyswajać nową wiedzę i chcesz uczyć się o nowych technologiach,
  • chcesz rozpocząć karierę w IT i współpracować z globalnymi dostawcami usług chmurowych takich jak Microsoft, Amazon czy Oracle

zapraszamy Cię do naszego zespołu!

 

Na pokładzie Asseco Data Systems możesz liczyć na:

  • umowę o pracę lub współpracę B2B,
  • elastyczny czas pracy,
  • szkolenia, konferencje,
  • kawę, konsolę, piłkarzyki,
  • możliwość rozwoju zawodowego (zarówno w ramach zespołu jak i całej organizacji),
  • wymianę wiedzy z doświadczonymi ekspertami,
  • bezpłatną naukę języka angielskiego,
  • prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do urlopu i karty sportowej.
Zajmował się będziesz:
  • świadczeniem wsparcia dla klientów za pośrednictwem poczty e-mail oraz telefonu,
  • doskonaleniem i zdobywaniem wiedzy technicznej z zakresu oferowanych usług,
  • doradztwem i wsparciem w zakresie doboru rozwiązań pod potrzeby klienta.
W miarę rozwoju Twoich umiejętności, będziesz miał okazję:
  • wspierać naszych Klientów,
  • przygotowywać oferty handlowe,
  • nawiązywać kontakty z naszymi partnerami.
Czego oczekujemy od Ciebie:
  • zaangażowania,
  • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
  • umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientem.
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy:
Dokumenty powinny zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni ul. Podolska 21 zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych. Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje m prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych Spółki Asseco Data Systems S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych.”
 

Poznaj

Asseco Data Systems S.A.

Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.

Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w  dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
  • Specjalista ds. Wsparcia IT i Systemów ERP

    HUB.TECH spółka akcyjna   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie informatyczne użytkowników - zdalnie, telefonicznie oraz przy użyciu sprzętu i oprogramowania biurowego oraz systemów ERP (Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS). Zarządzanie incydentami za pomocą systemu ticketowego (Jira). Współpraca z dostawcami sprzętu i...
  • Technik Informatyk do Działu Informatyki

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Technik Informatyk

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...