Jako zespół drugiej linii wsparcia zajmujemy się rozwiązywaniem bardziej złożonych problemów technicznych. Diagnozujemy, odtwarzamy i udzielamy odpowiedzi na przesłane zagadnienia. Komunikujemy się z innymi specjalistami technicznymi w celu znalezienia rozwiązania problemów klientów. Stawiamy na pracę zespołową.
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (druga linia wsparcia)
Miasto: Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21
Zadania:
- pełnienie roli drugiej linii wsparcia dla użytkowników produktów i usług oferowanych przez Asseco Data Systems S.A.,
- przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w języku polskim i angielskim,
- delegowanie i eskalacja zgłoszeń,
- współpraca z innymi działami technicznymi,
- prowadzenie dokumentacji technicznej oraz analiza bieżących procesów,
- tworzenie raportów z wykonanych zgłoszeń,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- bardzo dobra samoorganizacja pracy,
- reprodukcja zgłaszanych zagadnień.
Oczekiwania:
- wykształcenie średnie/wyższe,
- doświadczenie w obsłudze technicznych zgłoszeń klientów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie,
- biegła obsługa komputera i urządzeń mobilnych,
- odpowiedzialność, cierpliwość,
- zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów, zdolności analityczne,
- zaangażowanie i chęć do nauki,
- samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
- mile widziana znajomość systemu MAC OS/Linux.
Oferujemy:
- boxy powitalne dla nowych pracowników,
- praca w największej spółce IT,
- Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE),
- dofinansowanie okularów,
- drużyna Asseco Active Team,
- ubezpieczenie grupowe,
- system motywacyjny,
- karta Multisport,
- playroomy,
- owocowe dni,
- prywatna opieka medyczna,
- dofinansowanie wypoczynku,
- spotkania integracyjne.
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy: