Mars Polska jest częścią rodzinnej firmy Mars, Incorporated obecnej w 78 krajach i oferującej kultowe marki m.in.: M&M’s®, Snickers®, Mars®, Orbit®, Skittles®, Pedigree®, Whiskas®, Royal Canin®, Uncle Ben’s®.
W Marsie rozwijamy wysokiej klasy liderów, którym dajemy swobodę działania i oczekujemy od nich odpowiedzialności. Jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców. Zostaliśmy wyróżnieni jako jeden z Najbardziej Pożądany Pracodawca 2015 i 2016 w FMCG, HoReCa według specjalistów i menedżerów badania Antal International oraz jedno z Najlepszych Miejsc Pracy 2015 w Polsce i Najlepsze Miejsce Pracy 2016 w Europie według Instytutu Great Place to Work® w ocenie naszych Współpracowników.
Aktualnie poszukujemy osoby, która wzmocni zespół sprzedaży, jako:
W organizacji stanowisko tytułowane jest jako Business Intelligence Junior Specialist
Wzrost efektywności sprzedaży poprzez kompleksowe wsparcie i obsługę wskazanych klientów wewnętrznych (między innymi Dyrektorzy i Kierownicy Sprzedaży, 3rd Party, Przedstawiciele Handlowi), dostarczanie i koordynację przygotowywania analiz, raportów, prezentacji a także innych potrzebnych informacji i narzędzi związanych z funkcjonowaniem powierzonego kanału sprzedaży (tradycyjny lub nowoczesny).
- Przygotowywanie raportów, analiz sprzedaży, prezentacji oraz innych wymaganych narzędzi wspierających zespół wskazanego kanału sprzedaży w realizacji założonych celów,
- Współpraca w tworzeniu rekomendacji zmian systemowych, dedykowanych narzędzi
- i rozwiązań poprawiających jakość i efektywność zadań i procesów realizowanych
- w Dziale Wsparcia Sprzedaży,
- Administracja bazą danych do systemów i aplikacji wykorzystywanych w procesach zachodzących w Dziale Sprzedaży oraz dostępów do tych aplikacji.
- Wykształcenie wyższe,
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office w szczególności Excel na poziomie bardzo dobrym,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, wyciągania wniosków i przekładania ich na rekomendacje,
- Nastawienie na klienta i umiejętność budowania długofalowych relacji,
- Umiejętność planowania pracy i wyznaczania priorytetów,
- Znajomość zagadnień z obszaru funkcjonowania Działu Sprzedaży oraz doświadczenie we wsparciu sprzedaży poprzez analizy sprzedaży, obsługę klienta wewnętrznego
- oraz tworzenie specjalistycznych narzędzi usprawniających procesy biznesowe będzie dodatkowym atutem.
- Pracę z globalnymi markami w jednej z wiodących międzynarodowych firm FMCG na świecie,
- Pracę z wyjątkowymi ludźmi w zaangażowanym zespole nastawionym na współpracę oraz realizację zadań,
- Możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjne warunki finansowe i pełen pakiet benefitów, w tym m.in. ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, pakiet oszczędnościowy.