- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
- wsparcie działów handlowych w procesach sprzedażowych na Amazon oraz w sklepach internetowych naszych partnerów
- współpraca z agencjami e-commerce i działami kreatywnymi firmy
- samodzielne działania w zakresie:
- koordynacja prac przy tworzeniu kart produktowych dla szerokiego portfolio marek lidera branży, odpowiedzialność za opracowanie contentu przy współpracy z działami kreatywnymi firmy i agencjami e-commerce
- wdrożenia kart produktowych na strony klientów
- monitoring kluczowych parametrów sprzedażowych
- analiza aktywności konkurencji
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży e-commerce
- znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym
- dobrze znasz programy MS Office, szczególnie Excel
- masz lekkie pióro i jednocześnie bardzo dobrze czujesz się w zadaniach operacyjnych
- cechuje Cię nastawienie na realizację celów, skuteczność działania oraz szybkość w realizacji zadań
- wyróżnia Cię komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej
- lubisz wyzwania związane z wdrażaniem nowego obszaru w dużej organizacji
- chcesz rozwijać swoje kompetencje zawodowe w obszarze e-commerce
- doświadczenie w obsłudze platform Amazon, Allegro, eBay lub sklepu internetowego
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 600 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
- wsparcie działów handlowych w procesach sprzedażowych na Amazon oraz w sklepach internetowych naszych partnerów
- współpraca z agencjami e-commerce i działami kreatywnymi firmy
- samodzielne działania w zakresie:
- koordynacja prac przy tworzeniu kart produktowych dla szerokiego portfolio marek lidera branży, odpowiedzialność za opracowanie contentu przy współpracy z działami kreatywnymi firmy i agencjami e-commerce
- wdrożenia kart produktowych na strony klientów
- monitoring kluczowych parametrów sprzedażowych
- analiza aktywności konkurencji
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży e-commerce
- znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym
- dobrze znasz programy MS Office, szczególnie Excel
- masz lekkie pióro i jednocześnie bardzo dobrze czujesz się w zadaniach operacyjnych
- cechuje Cię nastawienie na realizację celów, skuteczność działania oraz szybkość w realizacji zadań
- wyróżnia Cię komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej
- lubisz wyzwania związane z wdrażaniem nowego obszaru w dużej organizacji
- chcesz rozwijać swoje kompetencje zawodowe w obszarze e-commerce
- doświadczenie w obsłudze platform Amazon, Allegro, eBay lub sklepu internetowego
- lider w branży zabawek
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- darmowa kawa
- współpraca z ekspertami / renomowani klienci
- rabaty na produkty
- niezbędne narzędzia
- bezpłatny parking
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 600 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.