Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    4 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    4 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Reklamacji Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta - J. Niemiecki

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta - J. Niemiecki

ADORE Spółka Jawna
Warszawa
praca stacjonarna
3881 dni temu

Przez lata uczyłeś się języka niemieckiego i zastanawiasz się po co Ci to było?

Lubisz pracować w młodym, dynamicznym, wielokulturowym zespole?
Chciałbyś, aby obce języki towarzyszyły Ci w rozwoju Twojej kariery zawodowej?

Jeśli tak, to z pewnością jest to praca właśnie dla Ciebie.

Zostań:


Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta - J. Niemiecki

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: MSOK/03/2014

Zakres obowiązków:

Specjalista ds. Mailowej Obsługi Klienta odpowiada za Obsługę i Doradztwo Klientom Niemieckojęzycznym, NIE SPRZEDAŻ. Twoje główne zadanie to wsparcie mailowe użytkowników największej na świecie witryny aukcyjnej, poprzez rozpatrywanie składanych reklamacji i udzielanie stosownych odpowiedzi.

 

Wymagania:

Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w piśmie
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego (potrzebna do obsługi wewnętrznego systemu)
• Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
• Dobra znajomość pakietu Office
• Dobra organizacja pracy
• Dyspozycyjność (szkolenie w ramach pracy trwa 4 tygodnie, do wyboru: poranne od pon. do pt. 8-16.00 lub dla studentów/osób pracujących popołudniowe od pon. do pt. 16-20.00  i soboty; po szkoleniu projekt czynny 24h/7 dni - praca zmianowa)
• Umiejętność pracy w zespole
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

 

Oferujemy:

• Umowa o pracę lub zlecenie dla studentów z atrakcyjnymi warunkami wynagrodzenia
• Praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
• Pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków
• Wzrost wraz z organizacją (Realne możliwości awansu wewnątrz struktury firmy - pionowe lub poziome, programy rozwojowe)
• Stabilne zatrudnienie w nowoczesnych strukturach firmy

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych. Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Bora Komorowskiego 44/8 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 8736, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    4 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    4 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...