Przez lata uczyłeś się języka niemieckiego i zastanawiasz się po co Ci to było?
Lubisz pracować w młodym, dynamicznym, wielokulturowym zespole?
Chciałbyś, aby obce języki towarzyszyły Ci w rozwoju Twojej kariery zawodowej?
Jeśli tak, to z pewnością jest to praca właśnie dla Ciebie.
Zostań:
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. Mailowej Obsługi Klienta odpowiada za Obsługę i Doradztwo Klientom Niemieckojęzycznym, NIE SPRZEDAŻ. Twoje główne zadanie to wsparcie mailowe użytkowników największej na świecie witryny aukcyjnej, poprzez rozpatrywanie składanych reklamacji i udzielanie stosownych odpowiedzi.
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w piśmie
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego (potrzebna do obsługi wewnętrznego systemu)
• Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
• Dobra znajomość pakietu Office
• Dobra organizacja pracy
• Dyspozycyjność (szkolenie w ramach pracy trwa 4 tygodnie, do wyboru: poranne od pon. do pt. 8-16.00 lub dla studentów/osób pracujących popołudniowe od pon. do pt. 16-20.00 i soboty; po szkoleniu projekt czynny 24h/7 dni - praca zmianowa)
• Umiejętność pracy w zespole
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
• Umowa o pracę lub zlecenie dla studentów z atrakcyjnymi warunkami wynagrodzenia
• Praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
• Pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków
• Wzrost wraz z organizacją (Realne możliwości awansu wewnątrz struktury firmy - pionowe lub poziome, programy rozwojowe)
• Stabilne zatrudnienie w nowoczesnych strukturach firmy