Affidea to międzynarodowa marka, z placówkami w ponad 16 krajach Europy, obecna na rynku europejskim od 1995 r, w Polsce od roku 2000. Jesteśmy siecią nowoczesnych placówek medycznych oferujących szeroki wachlarz usług z zakresu diagnostyki i radioterapii wyznaczającą standardy na polskim i międzynarodowym rynku usług medycznych.
Naszym nadrzędnym celem jest poprawa jakości zdrowia i życia ludzi. Nieustająco dbamy o to, by nasi Pacjenci mieli zapewnioną opiekę medyczną na najwyższym światowym poziomie, a diagnostyka i proces leczenia odbywały się w komfortowych warunkach, przy użyciu bezpiecznego i nowoczesnego sprzętu, pod okiem profesjonalnej kadry.
Sukces zawdzięczamy nie tylko dostępowi do nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim ludziom, którzy swoje codzienne zadania realizują z pasją i zaangażowaniem, tworząc tym samym niepowtarzalną kulturę naszej organizacji. Stawiamy na pogłębienie wiedzy i rozwój kompetencji naszych pracowników, bo wierzymy, że wspólnie budujemy wartość naszej firmy.
BUDOWANIE RELACJI, WIARA, ZAUFANIE, ROZWÓJ I INNOWACJA to wartości, które stanowią nasze źródło motywacji, są bliskie naszym sercom i wspierają nas w codziennej pracy oraz relacjach z naszymi Pacjentami, pracownikami i dostawcami.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników systemów informatycznych
- Podejmowanie działań zmierzających do rozwiązania zgłoszonych lub zarejestrowanych zleceń
- Zapewnienie wsparcia użytkownikom w zakresie systemów informatycznych, w tym pomoc użytkownikom w zakresie funkcjonalności, działania, konfiguracji aplikacji biurowych i systemów biznesowych
- Zarządzanie kontami pocztowymi oraz listami dystrybucyjnymi poczty elektronicznej
- Instalacja oprogramowania systemowego na serwerach oraz komputerach użytkowników
- Serwis sprzętu (naprawa, instalacja komputerów)
- Obsługa, monitoring i rozwiązywanie problemów dotyczących łącz internetowych
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub w trakcie studiów informatycznych (niestacjonarnych)
- 1-2 letnie doświadczenie w obszarze IT
- Znajomość systemów operacyjnych MS Windows
- Doświadczenie w konfigurowaniu i diagnozowaniu sprzętu IT: komputery, drukarki, sieci LAN, WAN
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- Rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Umiejętność szybkiego zdobywania wiedzy i dobrej organizacji pracy
- Samodzielność w działaniu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Staniesz się częścią stabilnej, międzynarodowej firmy stawiającej na współpracę i rozwój
- Weźmiesz udział w ciekawych, pełnych wyzwań projektach
- Będziesz miał/a realny wpływ na działanie obszaru IT w organizacji
- Zdobędziesz cenne doświadczenie w branży medycznej, pracując w środowisku najlepszych specjalistów
- Zyskasz komfortowe warunki długofalowej współpracy w przyjaznej atmosferze
- Będziesz miał/a możliwość pracy w nowoczesnym kompleksie biurowym w centrum Warszawy (Rondo Daszyńskiego – blisko II linii metra)