The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Zakres obowiązków: Opieka i wsparcie w zakresie oprogramowania aptecznego; Monitorowanie komputerów i serwerów aptecznych; Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware; Instalacja i konfiguracja wymaganych aplikacji; Zbieranie statystyk awarii, naprawa...
Wspierać dział IT (i nie tylko) w codziennych potyczkach technologicznych, Dbać o to, żeby nasze komputery, sieć i centrala telefoniczna działały jak trzeba, Tworzyć zestawienia danych w SQL, bo tabelki nie zrobią się same, Diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne, Monitorować...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
10 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Monitorowanie zdarzeń cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym; Wyszukiwanie zależności pomiędzy zdarzeniami, kategoryzowanie zdarzeń; Zbieranie kluczowych informacji, ich analiza i interpretacja w celu eskalacji do odpowiednich linii wsparcia; Przyjmowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje obowiązki: Obsługa i wsparcie użytkowników systemów oraz aplikacji biurowych; Zarządzanie sprzętem IT: konserwacja i zakup nowego sprzętu; Instalacja oprogramowania i sprzętu; Zarządzanie budżetem na sprzęt informatyczny; Administracja infrastrukturą serwerową i sieciową;...
Grupa MIG to Firma, która z pasją od ponad 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem Firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: MSdWIT/03/2018
Zadania:
konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych
tworzenie dokumentacji technicznej
zarządzanie ewidencją sprzętu IT
podstawowa administracja Active Directory
udzielanie bezpośredniej pomocy w ramach I i II linii wsparcia IT dla pracowników firmy
Profil kandydata:
bardzo dobra znajomość systemów Windows
doświadczenie pracy w helpdesku IT
ogólna wiedza o sieciach i systemach komputerowych
podstawowa znajomość Active Directory
samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
chęć rozwoju w zakresie wsparcia IT
Oferujemy:
atrakcyjne warunki zatrudnienia w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
umowę o pracę
super atmosferę i pracę w zgranym zespole
dużą samodzielność działania
zniżki na nasze produkty
możliwość skorzystania z pakietów prywatnej opieki medycznej i pakietów OK System
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Zakres obowiązków: Opieka i wsparcie w zakresie oprogramowania aptecznego; Monitorowanie komputerów i serwerów aptecznych; Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware; Instalacja i konfiguracja wymaganych aplikacji; Zbieranie statystyk awarii, naprawa...
Wspierać dział IT (i nie tylko) w codziennych potyczkach technologicznych, Dbać o to, żeby nasze komputery, sieć i centrala telefoniczna działały jak trzeba, Tworzyć zestawienia danych w SQL, bo tabelki nie zrobią się same, Diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne, Monitorować...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
10 godz.
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Monitorowanie zdarzeń cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym; Wyszukiwanie zależności pomiędzy zdarzeniami, kategoryzowanie zdarzeń; Zbieranie kluczowych informacji, ich analiza i interpretacja w celu eskalacji do odpowiednich linii wsparcia; Przyjmowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje obowiązki: Obsługa i wsparcie użytkowników systemów oraz aplikacji biurowych; Zarządzanie sprzętem IT: konserwacja i zakup nowego sprzętu; Instalacja oprogramowania i sprzętu; Zarządzanie budżetem na sprzęt informatyczny; Administracja infrastrukturą serwerową i sieciową;...