Proama to najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa w Polsce, która od 2012 roku sprzedała ponad 800 tys. polis. Proama wyróżnia się na rynku, proponując Klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez Internet, telefon i u agentów. Proama oferuje ubezpieczenia OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ochrona Prawna, czy Ubezpieczenie od Utraty Pracy.
Obecnie do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta w Lublinie poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Agenta
Miejsce pracy: Lublin
Nr Ref.: MSWA/02/2015
Opis stanowiska:
- Telefoniczna i mailowa obsługa zewnętrznych partnerów biznesowych;
- Wprowadzanie do aplikacji niezbędnych danych do obsługi zewnętrznych partnerów biznesowych;
- Wsparcie zewnętrznych partnerów biznesowych;
- Bieżące wyjaśnienia spraw i udzielanie informacji osobom odpowiedzialnym za nawiązanie współpracy z zewnętrznymi partnerami biznesowymi;
- Wsparcie w obszarze przygotowywania szkoleń;
- Wysyłka umów do zewnętrznych partnerów biznesowych;
- Archiwizacja podpisanych umów;
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w obrębie powierzonego stanowiska.
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy związanej z obsługą Klienta;
- Mile widziane doświadczenie zdobyte w branży ubezpieczeniowej;
- Zorientowanie na klienta oraz zdobywanie nowych umiejętności i wiedzy;
- Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe);
- Dobra obsługa komputera (w szczególności programu Ms Word i Ms Excel);
- Sumienność i dokładność;
- Otwartość i komunikatywność;
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz budowaniu długofalowych relacji z Klientem;
- Terminowość w realizacji powierzonych zadań;
- Umiejętność szybkiego uczenia się;
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej na pełen etat.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Benefit, grupowe ubezpieczenie na życie);
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Odpowiednio dobrany program wdrożenia i system szkoleń;
- Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego w ramach awansów wewnętrznych.