Młodszy Specjalista ds. Trademarketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KW/MST/BK/72/0222
Opis stanowiska:
- inicjowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych mających na celu zwiększenie konkurencyjności oferty i zwiększenia sprzedaży oraz analiza efektywności prowadzonych działań
- ścisła współpraca z działem sprzedaży, oferty i komunikacji marketingowej oraz z regionami
- ścisła współpraca z domem mediowym (kampanie offline, online w tym social media), agencjami eventowymi, drukarniami
- odpowiedzialność za dostarczenie materiałów BTL i innych materiałów sprzedażowych do POS
- merchandising w sieci sprzedaży stacjonarnej
- obsługa i rozliczanie programu wspólnych działań marketingowych, realizowanych przez siecią sprzedaży
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe lub w trakcie studiów w zakresie marketingu
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- kreatywność i odwaga w prezentowaniu własnych pomysłów oraz umiejętność argumentowania
- doskonała organizacja pracy, sumienność i punktualność oraz dynamizm w działaniu
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki, samodzielność i odpowiedzialność
Mile widziane:
- doświadczenie – w działach sprzedaży, marketingu, trade marketingu
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii online
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na zastępstwo
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w jednej z największych grup medialno-telekomunikacyjnych
- dbamy o naszych pracowników zarówno w pracy, jak i poza nią. Dlatego też oferujemy szeroki pakiet benefitów:
- opiekę medyczną
- kartę Multisport
- rozwijanie pasji sportowych - profesjonalne sekcje sportowe
- specjalne rabaty na: telewizję, internet, telefon i inne
- konkursy z atrakcyjnymi nagrodami
- wewnętrzny Car–Sharing