Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej i Technicznej Obsługi Klientów Korporacyjnych
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Nr Ref.: MSEBHD/CO/KB
Zadania:
- pomoc Klientom korporacyjnym Banku w zakresie bankowości elektronicznej – rozwiązywanie problemów, odpowiedzi na zapytania Klientów,
- udzielanie fachowej odpowiedzi na zgłaszane problemy,
- wykonywanie dyspozycji Klientów Korporacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- przygotowanie dokumentów bankowych dla Klientów korporacyjnych (opinie bankowe, potwierdzenia, zaświadczenia),
- obsługa połączeń telefonicznych i mailowych w ruchu przychodzącym i wychodzącym,
- przyjmowanie skarg i reklamacji, rozwiązywanie ich w wyznaczonym zakresie;
- Wspieranie RMów klientów korporacyjnych w realizacji ich zadań związanych z obsługą i utrzymaniem klienta,
- współpraca z RMami/Sprzedawcami w zakresie sprzedaży produktów bankowych istniejącym klientom – oferowanie i zachęcanie istniejących Klientów do korzystania z określonych produktów oraz doradzanie klientom przy wyborze produktu.
Profil Kandydata:
- wykształcenie minimum średnie;
- praktyczna, poparta doświadczeniem znajomość zagadnień z zakresu bankowości korporacyjnej,
- znajomość w stopniu zaawansowanym zagadnień z zakresu bankowości elektronicznej i mobilnej oraz chęć stałego doszkalania się,
- znajomość zagadnień z zakresu systemów operacyjnych Windows 7, 8/8.1
- i Mac OS X, pakietu MS Office oraz obsługi i konfiguracji przeglądarek internetowych,
- mile widziana znajomość obsługi systemów: R-online Biznes, R-Dealer, MultiCash, R-Connect,
- mile widziane wykształcenie kierunkowe w obszarze informatycznym,
- zdolność analizowania danych i proponowania nowych rozwiązań oraz kreatywność,
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne: zdolność pozyskiwania informacji i wyciągania wniosków,
- nastawienia na wspieranie użytkowników poszczególnych aplikacji oraz na dzielenie się wiedzą,
- bardzo mocne zorientowanie na Klienta - jego potrzeby, wymagania i problemy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym sprawną obsługę Klientów oraz współpracę z działem Support Desk w Austrii,
- wysoka kultura osobista,
- dokładność i rzetelność realizacji powierzonych zadań,
- dobra organizacja czasu pracy.
Zapewniamy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
- unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
- bogaty system socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenia, pakiet rekreacyjno-sportowy).