Akademia Leona Koźmińskiego jest szkołą wyższą o szerokim profilu biznesowym (zarządzanie, finanse i ekonomia, prawo), uznawaną wg dziennika „Financial Times” za najlepszą szkołę biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. ALK jest również liderem rankingu uczelni ekonomicznych w Polsce wg „Perspektyw” i od wielu lat zajmuje I miejsce wśród szkół niepublicznych. ALK posiada też trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe – tzw. „potrójną koronę”: EQUIS, AMBA i AACSB, którą ma zaledwie 6 proc. szkół biznesowych na świecie, w tym takie uczelnie jak Yale i Harvard University. ALK jest pierwszą i jak do tej pory jedyną uczelnią w Polsce z wyznaczonymi celami zrównoważonego rozwoju ONZ.
Akademia Leona Koźmińskiego
prowadzi rekrutację na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. technicznej obsługi klienta
Nr ref.: 22/ADM/DM_CPOK/22
Centralny Punkt Obsługi Klienta
Dział Administracyjny
Główne obowiązki:
- przygotowanie sal do prowadzenia zajęć dydaktycznych,
- dbałość o porządek oraz wyposażenie techniczne pomieszczeń,
- obsługa spotkań i uroczystości odbywających się na terenie Uczelni,
- pomoc w obsłudze technicznej w trakcie realizacji wydarzeń,
- wsparcie wykładowców oraz pracowników ALK pod względem technicznym
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- mile widziane wykształcenie o kierunku elektronicznym,
- dyspozycyjność do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku,
- gotowość do podejmowania się dyżurów w wybrane soboty i niedziele,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- podstawowa znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
- sprawność fizyczna, zdolności manualne i techniczne,
- komunikatywność, gotowość do udzielania wsparcia.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku,
- bezpłatne kursy języka angielskiego i udział w szkoleniach,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych,
- możliwość korzystania z oferty ALK na preferencyjnych warunkach.