Inter Cars Marketing Services Sp. z o.o. jest częścią grupy kapitałowej Inter Cars S.A. - Lidera w dystrybucji części zamiennych do pojazdów osobowych i ciężarowych. Zespół PR i Komunikacji międzynarodowej zajmuje się opracowaniem i realizacją strategii komunikacji marketingowej dla Spółki, uwzględniając różnorodność grup odbiorców, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.
W związku z rozwojem zespołu odpowiedzialnego za komunikację w obszarze Social Media poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisko:
- Realizowanie strategii komunikacji firmy w social media
- Bieżąca opieka nad profilami social media
- Tworzenie interesującego contentu
- Uczestnictwo w promocjach i kampaniach reklamowych
- Przygotowanie raportów i prezentacji
- Aktywna współpraca z działem marketingu w tworzeniu harmonogramów oraz publikowanych treści
- Bieżąca współpraca z działami biznesowymi
- Umiejętności pisania poprawną polszczyzną
- Podstawowych umiejętności graficznych (kompozycja graficzna, retusz)
- Wykorzystywania social media prywatnie (nie raz na miesiąc, najrzadziej - raz na tydzień: FB, Instagram, LinkedIn)
- Samodzielności i kreatywności
- Umiejętności przeprowadzania reaserch-u i prawidłowego wykorzystywania informacji
- Odpowiedzialności
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Otwartości na poszerzania swoich umiejętności zawodowych i wiedzy
- Poczucia humoru
- Zainteresowanie motoryzacją lub motocyklami będą dodatkowym atutem
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Biuro w dogodnej lokalizacji - Metro Młociny
- Pracę w doświadczonym zespole chętnie dzielącym się wiedzą
- Możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkach,
- Udział w szkoleniach rozwojowych,
- Możliwość rozwoju zawodowego i realizowania ciekawych projektów,
- Pracę w dynamicznym zespole,
- Zniżki pracownicze na ofertę handlową.
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia