Asseco Poland to największa spółka informatyczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i szósta firma IT w Europie. Specjalizujemy się w produkcji i rozwoju oprogramowania dla wszystkich sektorów gospodarki. Jesteśmy zaangażowani w największe w Polsce projekty IT. Jako Grupa Kapitałowa Asseco działamy w ponad 40 krajach na całym świecie (m.in. Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Bałkany, Niemcy, Hiszpania, Portugalia, Skandynawia, Izrael, Stany Zjednoczone, RPA, Nigeria, Rosja). Nasza firma to miejsce nowoczesne i przyjazne pracownikowi. Zatrudniamy około 18 tys. wysoko wykwalifikowanych specjalistów, w tym ok. 5 tys. w Polsce.
W związku z pracami rozwojowymi nad systemem AMMS, poszukujemy specjalisty, który dołączy do naszego zespołu serwisowego. Do jego zadań będzie należała:
- Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych zgodnie z czasem reakcji
- Prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemu
- Tworzenie dokumentacji użytkownika
- Konsultacje telefoniczne
- Bieżąca współpraca z działem rozwoju oprogramowania
- Współpraca z siecią firm partnerskich
- Analiza i modelowanie procesów biznesowych oraz projektowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb klienta
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (informatyczne lub ekonomiczne)
- Wiedza z zakresu relacyjnych baz danych
- Dobra znajomość języków SQL
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej
- Prawo jazdy kategorii B
- Komunikatywność i wysoki poziom orientacji na klienta
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Samodzielność
Mile widziane:
- Znajomość PL/SQL
- Umiejętność administrowania bazami danych Oracle
Oferujemy:
- Pracę w jednej z czołowych firm branży IT w Europie
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i podejmowania ciekawych wyzwań zawodowych
- Udział w realizacji największych projektów informatycznych w Polsce
- Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia merytoryczne i językowe, prywatna opieka medyczna, karta wstępu na obiekty sportowe, program ubezpieczeń grupowych)