Młodszy Specjalista
ds. Serwisu Oprogramowania
Miejsce pracy: Warszawa
Asseco Poland to największa spółka informatyczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i szósta firma IT w Europie. Specjalizujemy się w produkcji i rozwoju oprogramowania dla wszystkich sektorów gospodarki i jesteśmy zaangażowani w największe w Polsce projekty IT.
Chcesz poznać tajniki jednych z najważniejszych systemów informatycznych w kraju? Masz już pierwsze doświadczenie związane z obsługą klienta lub serwisem oprogramowania? A może chciałbyś dopiero zdobyc pierwsze doświadczenie i rozwijać umiejętności przy nadzorowaniu procesu serwisowania systemów, z których każdego dnia korzystają miliony Polaków?
Jeśli tak - zaaplikuj i dowiedz się więcej.
[Rekrutacja prowadzona online]
- Nadzorowaniem procesu serwisowania oprogramowania
- Codziennym kontaktem z zespołami wytwórczymi w celu pozyskiwania od nich potrzebnych informacji
- Utrzymywaniem oraz rozwijaniem narzędzi wspomagających nadzór serwisu (w tym narzędzi obiegu zgłoszeń)
- Przygotowywaniem zaplecza, organizowaniem i przeprowadzaniem testów akceptacyjnych oprogramowania z udziałem klienta
Co będzie Ci potrzebne, aby móc wykonywać powierzone zadania?
- Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat (preferowane kierunki informatyczne lub pokrewne)
- Znajomość platform Windows oraz Unix (potrzebne do instalowania i konfigurowania oprogramowania użytkowego)
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel czy Word nie powinny być dla Ciebie wyzwaniem:)
- Znajomość relacyjnych baz danych oraz SQL
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne czytanie dokumentacji technicznej
- Wysoki stopień komunikatywności (codzienny kontakt z dużą ilością osób wewnątrz firmy jak i z klientem zewnętrznym)
- Umiejętność precyzyjnego formułowania wypowiedzi
- Umiejętność pozyskiwania informacji oraz egzekwowania uzgodnień (bardzo ważne)
Mile widziane:
- Znajomość i umiejętność konfiguracji i dostosowania narzędzi obiegu zgłoszeń (Jira, Service Manager)
- Znajomość zasad wytwarzania oraz serwisu oprogramowania w dużych projektach informatycznych
- Znajomość zasad zarządzania konfiguracją
- Doświadczenie w pracy z klientem (np. w call center)
Benefity:
- Szkolenia
- Multisport
- Ubezpieczenie grupowe
- Drużyna active team
- Dostęp do zaawansowanych technologii
- Kursy językowe
- Prywatna opieka medyczna
- Pracowniczy program emerytalny
- Wyjazdy integracyjne
- Owocowe poniedziałki