STS jest największą polską firmą bukmacherską, która powstała w 1997 roku i obecnie zatrudnia blisko 1300 osób. Jesteśmy innowacyjnym bukmacherem, który świadczy usługi za pośrednictwem strony internetowej, jak i jej mobilnej wersji oraz aplikacji dedykowanych systemom Android czy iOS. Opracowaliśmy m.in. własny system wypłat - STSpay - oraz udostępniamy usługę STS TV z transmisjami najważniejszych wydarzeń sportowych. Posiadamy również ogólnopolską sieć nowoczesnych punktów przyjmowania zakładów. Jesteśmy największym prywatnym sponsorem polskiego sportu - STS to oficjalny partner Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz wielu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Prowadzimy także fundację Sport Twoją Szansą.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko:
- Rozwój w obszarze SEO pod okiem doświadczonego managera,
- Praca w nowoczesnym biurze w Katowicach w pełnym wymiarze godzin,
- Darmowe zajęcia z języka angielskiego,
- Dostęp do programu Referral Bonus,
- Karta MultiSport oraz Ubezpieczenie Grupowe,
- Dostęp do Chill Out Room,
- Darmowe bilety na wydarzenia sportowe,
- Finansowanie szkoleń, konferencji i eventów,
- Dofinansowanie do Bistro oraz codzienne świeże owoce i dobra kawa w firmie.
- Podstawowa znajomość zasad pozycjonowania,
- Swobodne poruszanie się w Internecie (umiejętność wyszukiwania informacji),
- Samodzielność i zaangażowanie w realizowane projekty,
- Umiejętność tworzenia treści na potrzeby SEO,
- Znajomość CMS-ów, zwłaszcza WordPress (mile widziana)
- Wiedza z zakresu budowy stron internetowych (HTML/CSS) umożliwiająca wdrażanie zmian optymalizacyjnych (mile widziana),
- Znajomość trendów w marketingu internetowym oraz pasja do sportu (mile widziana),
- Znajomość angielskiego w stopniu komunikatywnym (mile widziana).
- Optymalizacja serwisów internetowych firmy,
- Planowanie, realizacja i rozwój działań link building,
- Tworzenie wartościowej treści na potrzeby SEO,
- Analizowanie danych oraz tworzenie raportów z wykonanych prac,
- Monitorowanie trendów i działań konkurencji.
- Współpraca z działem produktu, IT i marketingu w celu skutecznej realizacji strategii firmy.