SPIE Polska zajmuje pozycję lidera na polskim rynku usług technicznych: obsługa nieruchomości komercyjnych oraz projekty realizacji instalacji niskoprądowych. Zatrudniamy prawie 600 pracowników. Codzienna praca naszych zespołów w budynkach to prowadzenie przeglądów, inspekcji, konserwacji, napraw, modernizacji oraz uruchamiania nowych instalacji i urządzeń zapewniających właściwe funkcjonowanie nieruchomości. Rzetelne spełnianie naszych obowiązków przyczynia się do zwiększania komfortu pracy osób przebywających w obiektach, o które się troszczymy.
Celem stanowiska jest kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska techniczne - specjalistyczne oraz menedżerskie w tym m.in.:
- wybór ścieżki pozyskiwania kandydatów;
- publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych;
- aktywne poszukiwanie kandydatów;
- prowadzenie selekcji na postawie CV, wstępnych wywiadów telefonicznych i bezpośrednich spotkań;
- efektywna współpraca z menedżerami, rekomendowanie wybranych kandydatów.
Jesteś odpowiednim kandydatem, jeśli posiadasz:
- wykształcenie wyższe (preferowane: psychologia, socjologia, ZZL, administracja);
- minimum rok doświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (mile widziane w branży technicznej);
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (min.B1);
a także:
- chcesz rozwijać się w obszarze personalnym;
- jesteś otwarty na innych ludzi;
- w działaniu wykazujesz się elastycznością;
- uważasz, że potrafisz być dobrym obserwatorem;
- rozpoznajesz u siebie potencjał do pracy z ludźmi: zdolności interpersonalne, dzięki którym łatwo nawiązujesz kontakt z otoczeniem;
- cechuje Cię optymistyczne usposobienie.
Kandydatom Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w dużej organizacji;
- możliwość realizacji ciekawych projektów rekrutacyjnych;
- możliwość rozwoju kariery w innych obszarach pracy w dziale HR;
- elastyczne godziny pracy;
- opiekę medyczną i pakiet socjalny;
- pracę w zespole nastawionym na współpracę, wsparcie i partnerskie podejście.