Agencja Personalna HR Support to młody, ale doświadczony zespół specjalistów. Zapewniamy: Rekrutacje, Kampanie Filmowe i Obsługę Prawną. Do każdego podchodzimy z zaangażowaniem i empatią, dlatego zaufało nam już tak wielu Klientów jak i Kandydatów. Nr licencji Agencji: 14952
W odróżnieniu do innych agencji personalnych dostarczamy najnowsze i niestandardowe metody rekrutacji i selekcji pracowników. Jeśli jesteś na początku swojej drogi zawodowej, szukasz pracodawcy z możliwością rozwoju i chcesz być traktowany w pracy z szacunkiem i uczciwością zapraszamy do składania aplikacji !Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- telefoniczny oraz bezpośredni kontakt z klientami oraz kandydatami,
- spotkania biznesowe z klientami,
- negocjacje warunków współpracy z pracodawcami,
- pomoc w tworzeniu ofert pracy oraz profili osobowych pod konkretne zapotrzebowanie klienta,
- prowadzenie projektów rekrutacyjnych,
- poszukiwania kandydatów na portalach branżowych.
- odpowiedzialność i systematyczność wykonywanych obowiązków,
- minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, rekrutacjach lub sprzedaży usług,
- dobra znajomość języka angielskiego co najmniej B2,
- uczciwość i zaangażowanie,
- charyzma i przebojowość,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- znajomość pakietu office,otwartość i odporność na stres.
- pracę w firmie cieszącej się dobrymi opiniami wśród kandydatów jak i klientów,
- kameralny zespół i miłe towarzystwo;-)
- możliwość zdobycia realnej wiedzy i doświadczenia,
- jasny program rozwoju i ścieżkę kariery.
- wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji
- szkolenia wdrażające,
- miłą atmosferę pracy oraz ciekawe projekty.
Poznaj
HR Support
Agencja Personalna HR Support to młody, lecz zgrany zespół specjalistów z kilkuletnim doświadczeniem, który działa w kilku obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Rekrutujemy z pasją i zaangażowaniem. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, a nasi kandydaci to najlepsi z najlepszych, którzy swoim zaangażowaniem i osobowością wyróżniają się na tle innych pracowników.