Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy!
Zadania:
- odpowiedzialność za procesy reklamacyjne,
- kontakt z klientem w zakresie rozpatrzenia reklamacji (mailowy i telefoniczny),
- przyjmowanie i realizowanie zgłoszeń reklamacyjnych: zwrotów, wystawianie faktur, korekt, odwołań reklamacji,
- rejestrowanie spraw i korespondencji w systemie,
- terminowa realizacja zadań zgodnie z regulaminem i przepisami.
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt i korespondencję,
- mile widziane doświadczenie w pracy związanej z telefoniczną i mailową obsługą klienta, w tym doświadczenie w obszarze reklamacji,
- umiejętność pracy z komputerem - znajomość pakietu MS Office (Excel),
- wysoka kultura osobista, komunikatywność,
- dokładność i skrupulatność,
- sprawność w podejmowaniu decyzji w pilnych sytuacjach,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w zmiennym środowisku,
- samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
- zaangażowanie i chęć do nauki.
Oferujemy:
- Home Office
- Narzędzia pracy
- System Motywacyjny
- Opieka Zdrowotna
- Ubezpieczenie Grupowe
- Dofinansowanie wypoczynku
- Fundusz Kulturalny
- Karta Sportowa
Poznaj
Asseco Data Systems S.A.
Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.
Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.