Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​ Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług...
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. reklamacji

Asseco Data Systems S.A.
Szczecin
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
471 dni temu

Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy –  to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.


Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy!

Młodszy Specjalista ds. reklamacji
Miasto: Szczecin

Zadania:

  • odpowiedzialność za procesy reklamacyjne,
  • kontakt z klientem w zakresie rozpatrzenia reklamacji (mailowy i telefoniczny),
  • przyjmowanie i realizowanie zgłoszeń reklamacyjnych: zwrotów, wystawianie faktur, korekt, odwołań reklamacji,
  • rejestrowanie spraw i korespondencji w systemie,
  • terminowa realizacja zadań zgodnie z regulaminem i przepisami.

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt i korespondencję,
  • mile widziane doświadczenie w pracy związanej z telefoniczną i mailową obsługą klienta, w tym doświadczenie w obszarze reklamacji,
  • umiejętność pracy z komputerem - znajomość pakietu MS Office (Excel),
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
  • dokładność i skrupulatność,
  • sprawność w podejmowaniu decyzji w pilnych sytuacjach,
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz w zmiennym środowisku,
  • samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
  • zaangażowanie i chęć do nauki.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • system motywacyjny,
  • narzędzia pracy,
  • współpracę z ekspertami,
  • dzielenie się wiedzą,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • opiekę zdrowotną,
  • kartę sportową,
  • fundusz kulturalny,
  • dofinansowanie wypoczynku.
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy:
Dokumenty powinny zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni ul. Podolska 21 zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych. Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje m prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych Spółki Asseco Data Systems S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych.”
 

Poznaj

Asseco Data Systems S.A.

Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.

Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w  dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​ Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług...
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...