Asseco Data Systems S.A. to przede wszystkim ludzie – specjaliści w swoich dziedzinach i ich rosnące z każdym dniem doświadczenie. Atrakcyjne zawodowe wyzwania i możliwości oraz wsparcie ze strony firmy – to u nas norma. Nie realizujemy projektów prostych i łatwych, dlatego zatrudniamy najlepszych, a rekrutacja nie należy do najłatwiejszych. Ale kiedy już przyjmiemy nowego członka zespołu, dbamy o to, aby był zmotywowany do działania i doceniony za ciężką pracę. Nasi pracownicy nie mają szansy poznać, czym jest stagnacja i nuda w pracy. Przydzielamy ich do różnorodnych projektów, przy których pełnią zróżnicowane role, aby mogli rozwijać swoje kompetencje.
Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy!
Zadania:
- odpowiedzialność za procesy reklamacyjne,
- kontakt z klientem w zakresie rozpatrzenia reklamacji (mailowy i telefoniczny),
- przyjmowanie i realizowanie zgłoszeń reklamacyjnych: zwrotów, wystawianie faktur, korekt, odwołań reklamacji,
- rejestrowanie spraw i korespondencji w systemie,
- terminowa realizacja zadań zgodnie z regulaminem i przepisami.
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt i korespondencję,
- mile widziane doświadczenie w pracy związanej z telefoniczną i mailową obsługą klienta, w tym doświadczenie w obszarze reklamacji,
- umiejętność pracy z komputerem - znajomość pakietu MS Office (Excel),
- wysoka kultura osobista, komunikatywność,
- dokładność i skrupulatność,
- sprawność w podejmowaniu decyzji w pilnych sytuacjach,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w zmiennym środowisku,
- samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
- zaangażowanie i chęć do nauki.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- system motywacyjny,
- narzędzia pracy,
- współpracę z ekspertami,
- dzielenie się wiedzą,
- ubezpieczenie grupowe,
- opiekę zdrowotną,
- kartę sportową,
- fundusz kulturalny,
- dofinansowanie wypoczynku.