Jeśli chcesz:
- pracować w Pionie Obsługi Klienta w centrali Play
- rozpatrywać reklamacje i odwołania klientów (pisemnie i telefonicznie)
- współpracować z ekspertami z innych działów Play
- mieć wpływ na procedury w dziale reklamacji i pozytywne doświadczenia klienta
- brać udział w projektach i testach systemowych
- korzystać ze szkoleń (rozwojowych i systemowych)
Szukamy Ciebie, jeśli:
- potrafisz redagować odpowiedzi pisemne i posługujesz się poprawną polszczyzną
- masz doświadczenie w obsłudze klienta (również telefonicznej)
- myślisz analitycznie i wyciągasz wnioski
- samodzielnie i szybko podejmujesz decyzje
- wyróżniasz się dociekliwością, odpowiedzialnością oraz skrupulatnością
- lubisz zarówno pracę indywidualną, jak i w grupie
- masz minimum średnie wykształcenie
A dodatkowo:
- jesteś optymistą
- świetnie sobie radzisz w trudnych sytuacjach
- lubisz rozmawiać z ludźmi
Otrzymasz od nas:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin z wynagrodzeniem zasadniczym i atrakcyjną premią kwartalną
- możliwość pracy hybrydowej (2 dni z biura przy ul. Wynalazek, 3 dni pracy zdalnej)
- elastyczny grafik – zaczynamy pracę między 7 a 9
- zaplanowaną ścieżkę kariery i jasno określone zasady awansu
- bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- świetną atmosferę w zespole (zostaliśmy nagrodzeni w programie Friendly Workplace)
- telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. Telewizja PlayNow, ViaPlay, nawigacja, Legimi) oraz zniżki pracownicze
- opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. Multisport i dodatkowy benefit świąteczny)
- dostęp do szkoleń wellbeingowych na platformie Mindgram
- dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
- Umowa o pracę
- Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia kwartalna)
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
- Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.