Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. reklamacji

Action S.A.
Zamienie
praca stacjonarna
1580 dni temu

Grupa ACTION S.A. to jeden z wiodących podmiotów na rynku dystrybucji sprzętu IT i RTV/AGD/GSM w Polsce oraz znaczący producent sprzętu komputerowego. Od 2006 r. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. ACTION dystrybuuje produkty największych dostawców na świecie, jest również producentem sprzętu IT pod własnymi markami: Actina (komputery stacjonarne, serwery), ActiveJet (materiały eksploatacyjne, produkty oświetleniowe i zasilające) oraz Actis (materiały eksploatacyjne).

 

Firma ACTION S.A. poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Zamienie

 

 

 

Twoje zadania:
  • Rozpatrywanie reklamacji i odwołań klientów indywidualnych oraz biznesowych,
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych,
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami (również wewnętrznymi),
  • Monitorowanie zgłoszeń reklamacyjnych,
  • Terminowe przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu na podstawie obowiązujących dokumentów magazynowych i reklamacyjnych,
  • Wystawianie dokumentów magazynowych i innych dokumentów tworzonych w aplikacji do obsługi reklamacji,
  • Dokładną weryfikację towaru po przyjęciu do działu reklamacji.
Nasze wymagania:
  • Min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze magazynu, reklamacji, serwisu lub kontaktu telefonicznego z klientem,
  • Praktyczna znajomość MS Office,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Sumienność i rzetelność,
  • Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Umiejętność rozwiązywania konfliktów i pozytywne nastawienie do klienta.
W zamian mamy dla Ciebie:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • Zdobywanie doświadczenia zawodowego w perspektywicznej branży,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności,
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,
  • Karta MultiSport, siłownia, sala do squash’a dla ceniących aktywność fizyczną, a także profesjonalnie wyposażony klub muzyczny i to wszystko na terenie firmy.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).

Nasze Marki:
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...