W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania.
- pracować w dziale eksperckim centrali Play,
- rozpatrywać reklamacje i odwołania klientów (pisemnie i telefonicznie),
- wspierać konsultantów obsługi klienta,
- mieć wpływ na procedury w dziale reklamacji,
- brać udział w projektach i testach systemowych,
- być częścią fajnego, zgranego zespołu,
- korzystać ze szkoleń (rozwojowych i systemowych)
- potrafisz redagować odpowiedzi pisemne,
- masz doświadczenie w obsłudze klienta (również telefonicznej),
- myślisz analitycznie i wyciągasz wnioski,
- samodzielnie i szybko podejmujesz decyzje,
- masz minimum średnie wykształcenie
- jesteś optymistą,
- świetnie sobie radzisz w trudnych sytuacjach,
- lubisz rozmawiać z ludźmi
To koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty.”
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.